Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Моделиране на персонажи със Zbrush
1. Теория и подготовка
- 1. Кратко въведение
- 2. Нужни инструменти
- 3. Какво представляват стилизираните герои?
- 4. Основни правила при стилизация на герои
- 5. Често срещани грешки
- 6. Философия при работата със стилизирани герои
- 7. Подбор на референции
- 8. Настройка на таблет
- 9. Персонализиране на интерфейса на zBrush
- 10. Импортиране на референции в zBrush
2. Създаване на blockout - 1 герой
- 1. Начало на blockout фаза - първи герой
- 2. Продължение на blockout фаза - работа с IMM и Dynamesh
- 3. Създаване на крака с Append Mesh, маски и селекции
- 4. Създаване на ръка с Аppend Mesh, IMM и четки за скулптура
- 5. Допълнителна работа по ръката и опознаване на четката Move Topological
- 6. Моделиране на очила със Zmodeler
- 7. Създаване на дреха чрез Мesh Еxtract
- 8. Допълнителна работа върху дрехата и моделиране на зъбите на героя
- 9. Разчупване на симетрията на зъбите с Move четки
- 10. Работа със Slice Curve и Group Split
- 11. Създаване на коса с CurveMultiTube
- 12. Довършване на косата с Dynamesh, Smooth и Inflate
3. Създаване на blockout - 2 герой
- 1. Начало на blockout фаза за втори герой с Dynamesh и четки за скулптуриране
- 2. Създаване на основа за очила от готов модел
- 3. Създаване на ръкавици от готов модел и работа с Dynamesh
- 4. Опознаване на Transpose Add и развиване на очилата със Zmodeler
- 5. Преглед и довършителна работа по целия герой
- 6. Нанасяне на корекции - 1 част
- 7. Нанасяне на корекции - 2 част
4. Създаване на high-poly и финален рендър
- 1. Начало на high poly - първи герой със Zremesher и Subdivs
- 2. Продължение на high poly - първи герой - работа по ръкавиците
- 3. Завършване на high poly версията на първия герой
- 4. Начало на high poly - втори герой със Zremesher и Subdivs
- 5. Завършване на high poly версията на втория герой
- 6. Оцветяване на първия герой с Polypaint
- 7. Оцветяване на втория герой с Polypaint
- 8. Позиране на първия герой с Transpose Master
- 9. Позиране на втория герой с Transpose Master
- 10. Финални корекции на героите
- 11. Създаване на BPR рендър слоеве
- 12. Компилиране и завършване на проекта с Photoshop
5. Бонус трикове
Преглед и довършителна работа по целия герой
Развиване на втория персонаж 2.4