Създаване на основа за очила от готов модел
Моделиране на персонажи със Zbrush
Моделиране на стилизирани пресонажи със zBrush - създаване на един герой от начало до край.
Предишен модул
Модул 3
Създаване на blockout - 2 герой
Урок 1: Начало на blockout фаза за втори герой с Dynamesh и четки за скулптуриране
Урок 2: Създаване на основа за очила от готов модел
Урок 3: Създаване на ръкавици от готов модел и работа с Dynamesh
Урок 4: Опознаване на Transpose Add и развиване на очилата със Zmodeler
Урок 5: Преглед и довършителна работа по целия герой
Урок 6: Нанасяне на корекции - 1 част
Урок 7: Нанасяне на корекции - 2 част
Преговор на модула
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Започнете теста отначало
¿
Напред
Развиване на втория персонаж 2.1
Тест за преминаване към следващия урок
5259
С кой материал трябва да работим за да проверим най-добре силуета на героя?
SkinShade 4
16451
Matcap Red Wax
16452
Matcap Grey
16453
Напред