Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Създаване на основа за очила от готов модел
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за напасване на очила в ZBrush
В този урок се разглеждат важни техники за стратегическо преувеличаване на елементи при моделирането на очила за персонаж. Основният фокус е върху увеличаването на размера на очилата и тяхното правилно позициониране, за да се постигне по-внушителен и интересен силует на персонажа.
Стъпка по стъпка процес за напасване на очила
- Увеличете размера на основата на очилата за по-внушителен вид
 - Проверете силуета на модела с клавиш 
V - Приложете маска на задната страна на очилата с 
Ctrl + клик и придърпване - Обърнете маската и използвайте 
Gizmoза изтегляне на очилата напред - Издърпайте ластика, така че да влезе правилно в очилата
 - Наместете очните гнезда на тялото, за да съответстват на формата на очилата
 - За допълнително издаване на очилата напред:
- Използвайте 
Alt + кликвърху очилата - Поставете маска и я обърнете
 - Центрирайте Gizmo с 
Alt + кликвърху пинчето - Издърпайте очилата и изчистете маската
 
 - Използвайте 
 
Полезни команди и функции
V- Проверка на силуета на моделаCtrl + клик и придърпване- Поставяне на маска върху част от моделаAlt + клик- Селектиране на елемент или центриране на GizmoGizmo- Инструмент за трансформация на обектиDuplicate- Дублиране на елементи за повторна употреба
Допълнителни техники за развитие на персонажа
За по-бързо развитие на втория персонаж можете да копирате и адаптирате елементи от първия герой (ръце, крака, обувки, ръкавици и дрехи), като направите необходимите промени за създаване на уникален вид.