Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Допълнителна работа върху дрехата и моделиране на зъбите на героя
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за детайлизиране на дрехи и моделиране на зъби
В този урок се разглеждат важни техники за доработка на блок-аут модела, фокусирайки се върху дрехата и създаването на зъби на персонажа. Използването на Dynamic Subdivisions (D) позволява бързо тестване на високополигонен вариант без постоянно прилагане на промените, което е изключително полезно в етапа на проектиране. Основната работа се извършва с Move четката, която дава възможност за прецизно оформяне на силуета и пропорциите.
Стъпки за доработка на дрехата и създаване на зъби
- Активирайте Dynamic Subdivisions с клавиш 
Dили чрез Geometry > Dynamic Subdiv за предварителен изглед на високополигонния модел - Използвайте Move четката за прецизно оформяне на дрехата и приближаване на презрамките към тялото
 Създайте полигрупи за разделяне на краката от обувките:
- Натиснете 
Ctrl + Wза групиране на всичко видимо - Активирайте Solo режим
 - Използвайте Mask Pen за маскиране на крака
 - Натиснете отново 
Ctrl + Wза създаване на нова полигрупа 
- Натиснете 
 За създаване на зъби:
- Използвайте Append за добавяне на куб с ниска резолюция
 - Намалете размера и омекотете ъглите със Smooth четката
 - Копирайте зъба с 
Ctrl + кликвърху стрелката на Gizmo и придърпване - Променете размера и формата на зъбите според нуждите
 - Позиционирайте копията за горна и долна челюст
 
Полезни команди и функции
D- Активира/деактивира Dynamic Subdivisions за предварителен изглед на високополигонен моделShift + F- Показва полигоналната мрежа за визуализиране на полигрупитеCtrl + W- Създава полигрупа от видимите (немаскирани) полигониV- Превключва между режими на визуализация за проверка на силуетаCtrl + кликвърху стрелка на Gizmo - Позволява копиране на обекти чрез придърпванеMoveчетка - Основен инструмент за оформяне на моделаSmoothчетка - Използва се за изглаждане на повърхности