Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Моделиране на очила със Zmodeler
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за моделиране на очила в ZBrush
В този урок се разглежда процесът на създаване на очила за персонаж, използвайки ZModeler и други инструменти в ZBrush. Фокусът е върху правилното позициониране на очите и устата, създаването на основата на очилата и добавянето на поддържащи елементи, които изглеждат реалистично и интегрирани с лицето на персонажа.
Стъпка по стъпка процес на моделиране на очила
Коригирайте пропорциите на лицето, като използвате
Moveчетката за:- Преместване на окото по-нагоре
 - Преместване на устата по-надолу и напред
 - Леко вкарване на горната част на окото навътре
 
Създайте основата на очилата:
- Изберете 
IMM Primitivesи след товаCylinder Pipe - Позиционирайте цилиндъра с помощта на 
Shiftза центриране - Използвайте 
Split Masked Pointsза създаване на отделен subtool 
- Изберете 
 Моделирайте рамката на очилата:
- С 
ZModelerдобавете няколко Edge Loops (Edge > Space > Insert > Multiple Edge Loops) - Използвайте 
Select Rectangleза маркиране на ненужните части и ги изтрийте сAlt - Добавете плътност с 
QMesh(Polygon > Space > All Polygons) - Позиционирайте рамката спрямо окото с 
Gizmo 
- С 
 Интегрирайте очилата с лицето:
- Коригирайте повърхността на лицето с 
Moveчетката - Използвайте 
ClayBuildupс ниско ZIntensity за скулптиране около очилата - Изгладете повърхността със 
Smooth - Премахнете нелогични пространства между очилата и лицето
 
- Коригирайте повърхността на лицето с 
 Създайте поддържащата част на очилата:
- Направете копие на тялото с 
Duplicate - Използвайте 
Crease Curve(натиснете C) за маркиране на линията - Активирайте Curve функцията (Stroke > Curve Functions > Curve Creased Edges)
 - Изберете 
Curve Strap Snapчетка с подходящ размер - Разделете новия елемент с 
Split Masked Points - Премахнете ненужните части с инструмента за селекция
 
- Направете копие на тялото с 
 Финализирайте очилата:
- Добавете Bevel ефекти по ръбовете с 
ZModeler(Edge > Space > Bevel) 
- Добавете Bevel ефекти по ръбовете с 
 
Полезни команди и инструменти
Move- Основна четка за преместване и оформяне на повърхностиIMM Primitives- Меню за добавяне на базови 3D формиSplit Masked Points- Разделя маркираната част в отделен subtoolZModeler- Инструмент за полигонално моделиранеSelect Rectangle- Инструмент за правоъгълна селекция (клавишS)ClayBuildup- Четка за добавяне на обем и детайлиSmooth- Изглажда повърхността (задръжтеShift)Crease Curve- Създава остри ръбове по криваCurve Functions- Позволява работа с криви за създаване на формиBevel- Създава скосени ръбове