Създаване на дреха чрез Мesh Еxtract
Моделиране на персонажи със Zbrush
Моделиране на стилизирани пресонажи със zBrush - създаване на един герой от начало до край.
Предишен модул
Модул 2
Създаване на blockout - 1 герой
Урок 1: Начало на blockout фаза - първи герой
Урок 2: Продължение на blockout фаза - работа с IMM и Dynamesh
Урок 3: Създаване на крака с Append Mesh, маски и селекции
Урок 4: Създаване на ръка с Аppend Mesh, IMM и четки за скулптура
Урок 5: Допълнителна работа по ръката и опознаване на четката Move Topological
Урок 6: Моделиране на очила със Zmodeler
Урок 7: Създаване на дреха чрез Мesh Еxtract
Урок 8: Допълнителна работа върху дрехата и моделиране на зъбите на героя
Урок 9: Разчупване на симетрията на зъбите с Move четки
Урок 10: Работа със Slice Curve и Group Split
Урок 11: Създаване на коса с CurveMultiTube
Урок 12: Довършване на косата с Dynamesh, Smooth и Inflate
Преговор на модула
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Започнете теста отначало
¿
Напред
Развиване на персонажа 1.6
Тест за преминаване към следващия урок
5252
Краткият път за прескачане от един subtool към друг е
Control + 1 + кликване
16431
Alt + F1 + кликване
16432
Alt + кликване
16433
Напред