Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Позиране на втория герой с Transpose Master
Ключови техники за позициониране на персонаж в Zbrush
В този урок се разглежда процесът на позициониране на втория (лилав) персонаж спрямо първия (жълт) герой, за да се създаде динамична композиция. Основният фокус е върху използването на Transpose Master за разчупване на симетрията и създаване на заплашителна поза, която подчертава взаимодействието между двата персонажа. Важно е да се следи силуетът на композицията и да се осигури негативно пространство между елементите.
Стъпка по стъпка процес за позициониране на персонаж
- Поставете маска на всички елементи, които изграждат персонажа
- Обърнете маската и центрирайте гизмото спрямо саптула
- Завъртете и позиционирайте персонажа спрямо другия герой
- Изчистете маската и селектирайте отделни части (без краката и обувките)
- Наклонете тялото към жълтия персонаж за по-заплашителна поза
- Коригирайте позицията на ръцете, така че да стъпват на пода
- Раздвижете обувките и краката, за да разчупите симетрията
- Използвайте Move Topological за удължаване на кичурите към по-малкия герой
- Проверявайте периодично силуета с Matcap Gray и активирана перспектива
- Финализирайте позата с T-pose subtool, за да приложите промените към всички саптули
- Върнете материала на Skinshade и направете финални корекции на цветовете
Полезни команди и функции в Zbrush
Transpose Master
- Инструмент за позициониране на персонажи, позволяващ работа с всички саптули едновременноCtrl + Shift + клик
- Селектиране на множество елементиMove Topological
- Четка за преместване на елементи, запазвайки топологичната структураP
- Бърз клавиш за включване/изключване на перспективатаT-pose subtool
- Прилага направените промени в позата към всички оригинални саптулиMatcap Gray
- Материал, полезен за проверка на силуета и негативното пространство