Компилиране и завършване на проекта с Photoshop
Моделиране на персонажи със Zbrush
Моделиране на стилизирани пресонажи със zBrush - създаване на един герой от начало до край.
Предишен модул
Модул 4
Създаване на high-poly и финален рендър
Урок 1: Начало на high poly - първи герой със Zremesher и Subdivs
Урок 2: Продължение на high poly - първи герой - работа по ръкавиците
Урок 3: Завършване на high poly версията на първия герой
Урок 4: Начало на high poly - втори герой със Zremesher и Subdivs
Урок 5: Завършване на high poly версията на втория герой
Урок 6: Оцветяване на първия герой с Polypaint
Урок 7: Оцветяване на втория герой с Polypaint
Урок 8: Позиране на първия герой с Transpose Master
Урок 9: Позиране на втория герой с Transpose Master
Урок 10: Финални корекции на героите
Урок 11: Създаване на BPR рендър слоеве
Урок 12: Компилиране и завършване на проекта с Photoshop
Преговор на модула
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Започнете теста отначало
¿
Напред
Пост-продукция с BPR рендър слоеве
Напред