Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Създаване на ръка с Аppend Mesh, IMM и четки за скулптура
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за създаване на ръце в ZBrush
В този урок се разглеждат основните техники за създаване на ръце на персонаж в ZBrush, използвайки Append Mesh, IMM Primitives и различни четки за скулптиране. Научавате как да започнете с базов цилиндър, да го позиционирате правилно спрямо тялото и да го трансформирате в реалистична ръка с пръсти, следвайки референтни изображения.
Стъпка по стъпка процес за създаване на ръка
- Започнете с добавяне на цилиндър чрез 
Append>Cylinder 3Dкато основа за ръката - Използвайте 
Wза активиране на Gizmo и позиционирайте цилиндъра отстрани на тялото - Регулирайте размера на цилиндъра според референциите
 - Удължете цилиндъра чрез зеления правоъгълник на Gizmo
 - Позиционирайте ръката ниско спрямо тялото, както е показано в референцията
 - Завъртете и вмъкнете цилиндъра в тялото
 - Използвайте 
Moveчетката за оформяне на ръката - Добавете пръсти чрез 
IMM Primitives> сфера - Оформете всеки пръст с 
Moveчетката - Използвайте 
Inflateчетка (натиснетеB, послеI) за създаване на тумбести краища на пръстите - Копирайте пръстите с 
Ctrl+ кликване върху стрелка на Gizmo - Обединете всички елементи с 
Geometry>Dynamesh - Увеличете резолюцията на Dynamesh за по-добри детайли
 - Използвайте 
Clay Buildupза запълване на празнини - Изгладете повърхностите с 
Shift(Smooth четка) 
Полезни команди и четки в урока
Append- Добавя нови примитиви към сценатаW- Активира Gizmo инструмента за трансформацииMove- Четка за преместване и оформяне на геометриятаIMM Primitives- Система за бързо добавяне на готови 3D формиInflate- Четка за издуване на повърхности (B, послеI)Ctrl+ кликване върху стрелка на Gizmo - Копира избрания обектGeometry>Dynamesh- Обединява отделни обекти в една мрежаClay Buildup- Четка за добавяне на обем и запълване на празниниShift- Активира Smooth четка за заглажданеTopological- Четка, която се съобразява със селектираната топологияUse Tablet- Опция за включване/изключване на чувствителността на таблета