Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Създаване на крака с Append Mesh, маски и селекции
Ключови техники за създаване на крака в ZBrush
В този урок се разглеждат основни техники за създаване на крака и обувки на персонаж в ZBrush, използвайки Append Mesh, маски и селекции. Научавате как да добавите нови елементи към модела, да ги позиционирате правилно и да ги модифицирате, за да създадете реалистични крайници на вашия герой.
Стъпка по стъпка процес за създаване на крака
Добавете нова сфера чрез Append и я позиционирайте под героя
- Използвайте Alt + клик върху пина, за да центрирате gizmo
- Намалете размера на сферата според нуждите
Подгответе топологията за работа
- Отворете Geometry > Dynamesh, за да активирате динамичната мрежа
- Това позволява свободно моделиране без притеснения за артефакти
Създайте основата на обувката
- Използвайте Ctrl+Shift+клик и придърпване за активиране на Select Rectangle
- Натиснете P за ортографски режим за по-прецизна селекция
- Натиснете Alt при пускане на селекцията, за да скриете избраната част
- Изтрийте скритата част с Delete Hidden (Geometry > Modify Topology)
- Активирайте Dynamesh с Ctrl+клик за запълване на изрязаната част
Оформете обувката и крака
- Използвайте gizmo за разтягане на формата
- Прилагайте Ctrl+Shift за селектиране и изтриване на части
- Използвайте четката за изглаждане за премахване на несъвършенства
Създайте втория крак
- Използвайте Mirror and Weld от Modify Topology
- Натиснете X за активиране на симетрията
Доразвийте краката
- Създайте маски с Ctrl+клик за селектиране на части
- Използвайте gizmo за изтегляне и оформяне
- Прилагайте Move четката за фини корекции
- Обръщайте маски с Ctrl+клик извън модела
- Периодично актуализирайте топологията с Dynamesh
Полезни команди и функции
Append
- Добавя нов обект към съществуващия моделAlt + клик върху пина
- Центрира gizmo върху избраната частCtrl + Shift + клик и придърпване
- Активира инструмента Select RectangleP
- Превключва между перспективен и ортографски режимDelete Hidden
- Изтрива скритите части от моделаCtrl + клик и пускане
- Активира Dynamesh и запълва изрязаните частиMirror and Weld
- Създава огледално копие на обектаX
- Включва/изключва симетриятаCtrl + клик
- Създава маска върху моделаCtrl + клик извън модела
- Обръща маскатаW
- Активира gizmo инструмента за трансформация