Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Продължение на blockout фаза - работа с IMM и Dynamesh
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за развитие на персонажа в ZBrush
В този урок се разглеждат важни техники за развитие на blockout фазата на 3D персонаж, с фокус върху добавяне на очи и прецизиране на силуета. Основният акцент е върху използването на IMM Primitives за добавяне на детайли и правилното боравене с Dynamesh за запазване на отделните елементи като самостоятелни субтулове.
Стъпка по стъпка процес за добавяне на очи към персонажа
- Изберете IMM Primitives от менюто
 - Кликнете на Insert Sphere
 - При работа в симетрия, уверете се, че двете точки са събрани в центъра, за да вмъкнете една сфера вместо две
 - След поставяне на сферата, активирайте гизмото с клавиш 
W - Рестартирайте ориентацията на гизмото чрез 
Alt+ клик върху стрелката - Центрирайте инструмента спрямо субтула с 
Alt+ клик върху пина - Докато сте в маска, използвайте Split Masked Points, за да разделите окото като отделен субтул
 - Превключвайте между субтуловете с 
Alt+ клик върху желания субтул 
Полезни команди и функции
IMM Primitives- Инструмент за бързо вмъкване на готови 3D формиInsert Sphere- Функция за добавяне на сферична форма към моделаW- Активира гизмото за трансформацияAlt + клик върху стрелка- Рестартира ориентацията на гизмотоAlt + клик върху пин- Центрира инструмента спрямо субтулаSplit Masked Points- Разделя маскираната част като отделен субтулAlt + клик върху субтул- Бърз начин за превключване между субтуловеMove четка- Основен инструмент за оформяне на силуетаShift + движение- Заглажда повърхността на модела