Начало на blockout фаза за втори герой с Dynamesh и четки за скулптуриране
Моделиране на персонажи със Zbrush
Моделиране на стилизирани пресонажи със zBrush - създаване на един герой от начало до край.
Предишен модул
Модул 3
Създаване на blockout - 2 герой
Урок 1: Начало на blockout фаза за втори герой с Dynamesh и четки за скулптуриране
Урок 2: Създаване на основа за очила от готов модел
Урок 3: Създаване на ръкавици от готов модел и работа с Dynamesh
Урок 4: Опознаване на Transpose Add и развиване на очилата със Zmodeler
Урок 5: Преглед и довършителна работа по целия герой
Урок 6: Нанасяне на корекции - 1 част
Урок 7: Нанасяне на корекции - 2 част
Преговор на модула
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Започнете теста отначало
¿
Напред
Скулптуриране на втория герой
Тест за преминаване към следващия урок
5258
За да поправим симетрията на активния subtool трябва да активираме
Mirror and Weld
16448
Mirror
16449
Smart Resym
16450
Напред