Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Създаване на основа за очила от готов модел
Ключови техники за напасване на очила в ZBrush
В този урок се разглеждат важни техники за стратегическо преувеличаване на елементи при моделирането на очила за персонаж. Основният фокус е върху увеличаването на размера на очилата и тяхното правилно позициониране, за да се постигне по-внушителен и интересен силует на персонажа.
Стъпка по стъпка процес за напасване на очила
- Увеличете размера на основата на очилата за по-внушителен вид
- Проверете силуета на модела с клавиш
V
- Приложете маска на задната страна на очилата с
Ctrl + клик и придърпване
- Обърнете маската и използвайте
Gizmo
за изтегляне на очилата напред - Издърпайте ластика, така че да влезе правилно в очилата
- Наместете очните гнезда на тялото, за да съответстват на формата на очилата
- За допълнително издаване на очилата напред:
- Използвайте
Alt + клик
върху очилата - Поставете маска и я обърнете
- Центрирайте Gizmo с
Alt + клик
върху пинчето - Издърпайте очилата и изчистете маската
- Използвайте
Полезни команди и функции
V
- Проверка на силуета на моделаCtrl + клик и придърпване
- Поставяне на маска върху част от моделаAlt + клик
- Селектиране на елемент или центриране на GizmoGizmo
- Инструмент за трансформация на обектиDuplicate
- Дублиране на елементи за повторна употреба
Допълнителни техники за развитие на персонажа
За по-бързо развитие на втория персонаж можете да копирате и адаптирате елементи от първия герой (ръце, крака, обувки, ръкавици и дрехи), като направите необходимите промени за създаване на уникален вид.