Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Продължение на blockout фаза - работа с IMM и Dynamesh
Ключови техники за развитие на персонажа в ZBrush
В този урок се разглеждат важни техники за развитие на blockout фазата на 3D персонаж, с фокус върху добавяне на очи и прецизиране на силуета. Основният акцент е върху използването на IMM Primitives за добавяне на детайли и правилното боравене с Dynamesh за запазване на отделните елементи като самостоятелни субтулове.
Стъпка по стъпка процес за добавяне на очи към персонажа
- Изберете IMM Primitives от менюто
- Кликнете на Insert Sphere
- При работа в симетрия, уверете се, че двете точки са събрани в центъра, за да вмъкнете една сфера вместо две
- След поставяне на сферата, активирайте гизмото с клавиш
W
- Рестартирайте ориентацията на гизмото чрез
Alt
+ клик върху стрелката - Центрирайте инструмента спрямо субтула с
Alt
+ клик върху пина - Докато сте в маска, използвайте Split Masked Points, за да разделите окото като отделен субтул
- Превключвайте между субтуловете с
Alt
+ клик върху желания субтул
Полезни команди и функции
IMM Primitives
- Инструмент за бързо вмъкване на готови 3D формиInsert Sphere
- Функция за добавяне на сферична форма към моделаW
- Активира гизмото за трансформацияAlt + клик върху стрелка
- Рестартира ориентацията на гизмотоAlt + клик върху пин
- Центрира инструмента спрямо субтулаSplit Masked Points
- Разделя маскираната част като отделен субтулAlt + клик върху субтул
- Бърз начин за превключване между субтуловеMove четка
- Основен инструмент за оформяне на силуетаShift + движение
- Заглажда повърхността на модела