Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Начало на blockout фаза - първи герой
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основи на Blockout фазата в ZBrush
В този урок се поставят основите на blockout фазата при създаването на 3D персонаж в ZBrush. Започваме с базова сфера с ниска резолюция, която трансформираме в основната форма на тялото на миньон. Използваме DynaMesh за динамично актуализиране на топологията, което позволява свободно скулптиране без появата на нежелани артефакти.
Стъпка по стъпка процес на blockout
- Започнете с отваряне на базов примитив (сфера)
 - Натиснете 
Wза активиране на gizmo и кликнете на зъбното колело - От модификаторите изберете полисфера с по-ниска резолюция
 - Натиснете 
Shift + Fза проверка на резолюцията (около 386 полигона) - Изберете 
Extenderот модификаторите и разтеглете сферата до формата на тяло на миньон - Потвърдете промяната с бутона 
Accept - Активирайте 
DynaMeshот менютоGeometry - Натиснете 
Xза включване на симетрия - Използвайте четката 
Clay Buildupза създаване на гнезда за очите - Натиснете 
Altдокато използвате четката за изваждане на материал - Обновявайте топологията с 
Ctrl + dragизвън модела - Използвайте 
Shiftза активиране на четката за изглаждане - Създайте маска за устната кухина с 
Ctrl + drag - Обърнете маската с 
Ctrl + clickизвън модела - Създайте polygroup с 
Ctrl + Wза по-лесна селекция в бъдеще 
Ключови команди и функции в ZBrush
W- Активира gizmo за трансформацииShift + F- Показва полигоналната мрежа и броя полигониX- Включва/изключва симетрияCtrl + drag- Активира DynaMesh и обновява топологиятаShift- Активира четката за изглаждане (Smooth)Alt- Превключва четката в режим на изваждане (Z-Sub)SилиSpace- Променя размера на четкатаCtrl + W- Създава polygroups от маскаCtrl + clickвърху polygroup - Селектира конкретна polygroup