Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Нанасяне на корекции - 1 част
Ключови техники за корекции на персонаж в ZBrush
В този урок се разглеждат важни техники за нанасяне на корекции и добавяне на детайли към първия (лилав) персонаж, за да се постигне ниво на детайлност, съответстващо на втория герой. Фокусът е върху модифициране на очилата на персонажа чрез използване на маскиране, Gizmo манипулации и ZModeler инструменти за създаване на уникален и интересен дизайн.
Стъпка по стъпка процес за модифициране на очилата
Организирайте Subtool палитрата, като поставите втория персонаж в отделна папка
- Кликнете върху един от Subtool-овете
- Натиснете New Folder и кръстете папката "втория персонаж"
- Преместете всички елементи на втория персонаж в папката чрез drag and drop
Подгответе лилавия персонаж за работа
- Отворете Purple Character
- Покажете всички Subtool-ове с иконката с окото
- Скрийте жълтия герой
Модифицирайте очилата
- Използвайте
Alt + клик
върху очилата за селекция - Активирайте полигоналната мрежа с
Shift + F
- Поставете маска на предната част
- Обърнете маската с
Ctrl + клик
- Активирайте Gizmo
- Деактивирайте временно симетрията с
X
- Центрирайте Gizmo с
Alt + клик
върху пинчето - Издърпайте очилата напред и ги уголемете
- Използвайте
Добавете детайли с ZModeler
- Изчистете маската
- Активирайте полигоналната мрежа с
Shift + F
- Добавете Edge Loop
- Използвайте QMesh в Polyloop режим
- Активирайте симетрията с
X
- Използвайте Move Topological с
Alt + клик
за издуване на частта, където ластикът влиза - Използвайте Slide на Edge Loop Complete за коригиране на разстоянието между Edge Loop-овете
- Добавете допълнителен детайл с QMesh
Използвани команди и функции
Alt + клик
- Селектиране на елементShift + F
- Активиране на полигоналната мрежаCtrl + клик
- Обръщане на маскаX
- Включване/изключване на симетрияSpace
- Промяна на таргет при работа с ZModelerQMesh
- Инструмент за екструдиране на полигони с контрол над дебелинатаMove Topological
- Преместване на геометрия, запазвайки топологичните връзкиEdge Loop Complete
- Таргет за манипулиране на пълни Edge Loop-овеSlide
- Функция за плъзгане на Edge Loop-ове без деформация на геометрията