Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Нанасяне на корекции - 2 част
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови моменти при коригиране на модела
В този урок се разглежда важен аспект от 3D моделирането - понякога е необходимо да започнете определени елементи от нулата, за да постигнете по-качествен резултат. Вместо да губите време в опити да поправите проблемна част, често е по-ефективно да я създадете наново с различен подход. Урокът демонстрира този принцип чрез преработка на косата на персонаж.
Стъпки за създаване на нова коса на персонаж
- Добавете нова сфера към сцената
 - Използвайте 
Alt + кликвърху сферата и активирайте Gizmo с клавишW - Позиционирайте сферата над главата на персонажа
 - Променете мащаба на сферата чрез жълтия квадрат на Gizmo
 - Разтеглете сферата с помощта на синия правоъгълник
 - Сплескайте формата чрез зеления контрол
 - Добавете модификатор Taper чрез зъбното колело
 - Използвайте дръжката на Taper, за да уголемите едната страна и изострите другата
 - Натиснете Accept, за да потвърдите модификатора
 - Допълнително изтънете кичура според нуждите
 - Позиционирайте готовия кичур върху главата с Gizmo
 - Използвайте 
Moveчетката, за да огънете кичура - За създаване на нови кичури, активирайте Gizmo с 
W, задръжтеCtrlи преместете кичура - Накривете всяко копие по различен начин, за да създадете динамика
 - Повторете процеса, докато не постигнете желания резултат
 
Полезни команди и инструменти
Alt + клик- селектиране на обектW- активиране на Gizmo инструментаCtrl + преместване- създаване на копие при активен GizmoMoveчетка - инструмент за огъване и оформяне на кичуриTaperмодификатор - позволява изтъняване/разширяване на краищата на обекта