Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Създаване на дреха чрез Мesh Еxtract
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за създаване на дреха чрез Mesh Extract
В този урок се разглежда процесът на създаване на дреха (гащеризон) за персонаж чрез техниката Mesh Extract в ZBrush. Научаваме как да запълваме дупки в модела, да създаваме нови елементи чрез маскиране и да манипулираме няколко subtool-а едновременно, за да постигнем желания резултат според референтната концепция.
Стъпка по стъпка процес за създаване на дреха
Първо запълваме дупките в модела чрез:
- Избираме Geometry > Modify Topology > Close Holes (алтернативно можем да използваме Dynamesh, но това не запазва чистата топология)
 - Използваме Move четката, за да напаснем елементите правилно
 
Създаване на основата на дрехата:
- Използваме 
Mask Penза създаване на маска върху тялото - С клавиш 
Spaceможем да преместваме маската за прецизно позициониране - Обръщаме маската в Negative, за да създадем предпоставка за презрамки
 - От меню Subtool избираме 
Extract, за да превърнем маската в нов subtool - Потвърждаваме с Extract и Accept
 
- Използваме 
 Почистване на нежелани части:
- Отваряме Polygroups > Autogroups за автоматично групиране на независимите компоненти
 - С 
Ctrl + Shift + кликскриваме нежеланите части - Използваме Delete Hidden за премахване на скритите елементи
 
Финализиране на дрехата:
- Активираме ZRemesher за изчистване на топологията (с по-ниска стойност)
 - Използваме Move четката за изтъняване на презрамките
 - Активираме прозрачност за по-добра видимост на елементите под дрехата
 - Използваме Polish (от Deformation) за изглаждане на повърхността
 
Полезни команди и функции в ZBrush
Mask Pen- Инструмент за създаване на маски върху моделаSpace- Позволява преместване на маската по повърхносттаExtract- Превръща маската в нов subtool с обемCtrl + Shift + клик- Скрива/показва полигрупиDelete Hidden- Премахва скритите части от моделаPolygroups > Autogroups- Автоматично създава групи от независими компонентиZRemesher- Оптимизира и изчиства топологията на моделаW- Активира Gizmo за трансформацииPolish(в Deformation) - Изглажда повърхността на модела