Разчупване на симетрията на зъбите с Move четки
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за разчупване на симетрията при зъбите
В този урок се фокусираме върху добавянето на асиметрия при моделирането на зъбите на персонажа, което създава по-голям визуален интерес. Важно е да избягвате работата в пълна симетрия, тъй като това прави персонажите безинтересни. Използвайте Move Topological четката за промяна на формата и размера на зъбите, като се стремите да избягвате прави линии и да създавате разнообразие в тяхната големина и позиция.
Стъпка по стъпка процес за асиметрично моделиране на зъби
- Използвайте 
Move Topologicalчетката за промяна на формата на зъбите - Експериментирайте с различни размери на зъбите - направете някои по-широки, други по-тънки
 - Проверявайте как изглеждат промените с висока резолюция чрез 
Dynamic Subdivisions(натиснетеD) - Заоблете върховете на зъбите със 
Smoothчетката, задържайкиAlt - Регулирайте интензитета на Smooth четката с 
Shift + Space - Създайте негативно пространство между зъбите, за да се разчитат като индивидуални елементи
 - Проверявайте силуета на модела с клавиш 
V, за да оцените резултата от различни ъгли - Избягвайте еднакви линии и криви при моделирането на съседни елементи
 
Полезни команди и техники
Move Topological- четка за промяна на формата, запазвайки топологиятаD- включване/изключване на Dynamic Subdivisions за предварителен изглед с висока резолюцияShift + D- изключване на Dynamic Subdivisions режимаV- превключване към силует режим за проверка на форматаSmooth+Alt- заобляне на върховете и ръбоветеShift + Space- регулиране на Z Intensity при Smooth четкатаGeometry > Zremesher- създаване на нова, по-чиста топология
Важни съвети за ефективна работа
Не прекарвайте прекалено много време в детайли, които няма да се виждат във финалния рендер. Фокусирайте се върху лицевата страна и видимите елементи. Този подход ще ви помогне да разпределяте правилно времето и енергията си, без да се разпилявате излишно върху скрити части на модела.