Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Опознаване на Transpose Add и развиване на очилата със Zmodeler
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за позициониране и моделиране в ZBrush
В този урок се разглеждат важни техники за прецизно позициониране на персонажи и детайлно моделиране на обувки и очила. Основният фокус е върху използването на Transpose Set за коректно позициониране на героя върху POD-а и прилагането на ZModeler за създаване на сложни връзки между геометрични елементи.
Стъпка по стъпка процес на моделиране
Коригиране на позицията на персонажа:
- Отворете менюто и активирайте цялото съдържание в Purple Character
 - Натиснете зъбното колело и изберете Transpose Set
 - Използвайте gizmo, за да позиционирате героя така, че да съвпада с втория герой
 - Деактивирайте Transpose Set чрез тикчетата в менюто
 
Моделиране на обувките:
- Използвайте Move четката за малки плавни промени
 - Редовно проверявайте силуета за правилни пропорции
 - Сменяйте събтуловете периодично, за да избегнете умора на очите
 
Свързване на елементи с ZModeler:
- Натиснете 
Shift + Fза активиране на полигоналната мрежа - За изтриване на полигони: задръжте над полигон → 
Space→ Delete → кликнете върху полигона - За създаване на мост: задръжте над edge → 
Space→ Bridge → кликнете последователно върху двата ъгъла 
- Натиснете 
 Развиване на очилата:
- Използвайте ZModeler в режим полигонално редактиране
 - За добавяне на edge loop: задръжте над edge → 
Space→ Insert - За изтегляне на множество полигони: задръжте над полигон → 
Space→ QMesh → Target Single Poly →Alt+ избор на полигони - Използвайте Move четката за финално позициониране
 
Полезни команди и функции в ZBrush
Transpose Set- Позволява селекция и манипулация на всички събтулове в папка едновременноShift + F- Активира полигоналната мрежа за прецизно редактиранеSpace- Отваря контекстно меню при работа с ZModelerZModeler- Инструмент за полигонално моделиране с различни функции:Delete- Изтрива избрани полигониBridge- Създава връзка между два ръбаQMesh- Изтегля полигони с различни опции за таргетиранеInsert- Добавя нови edge loops
Alt + клик- Избира множество полигони за едновременно редактиране