ВХОД
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Моделиране на персонажи със Zbrush
Моделиране на персонажи със Zbrush
1. Теория и подготовка
1. Кратко въведение
2. Нужни инструменти
3. Какво представляват стилизираните герои?
4. Основни правила при стилизация на герои
5. Често срещани грешки
6. Философия при работата със стилизирани герои
7. Подбор на референции
8. Настройка на таблет
9. Персонализиране на интерфейса на zBrush
10. Импортиране на референции в zBrush
2. Създаване на blockout - 1 герой
1. Начало на blockout фаза - първи герой
2. Продължение на blockout фаза - работа с IMM и Dynamesh
3. Създаване на крака с Append Mesh, маски и селекции
4. Създаване на ръка с Аppend Mesh, IMM и четки за скулптура
5. Допълнителна работа по ръката и опознаване на четката Move Topological
6. Моделиране на очила със Zmodeler
7. Създаване на дреха чрез Мesh Еxtract
8. Допълнителна работа върху дрехата и моделиране на зъбите на героя
9. Разчупване на симетрията на зъбите с Move четки
10. Работа със Slice Curve и Group Split
11. Създаване на коса с CurveMultiTube
12. Довършване на косата с Dynamesh, Smooth и Inflate
3. Създаване на blockout - 2 герой
1. Начало на blockout фаза за втори герой с Dynamesh и четки за скулптуриране
2. Създаване на основа за очила от готов модел
3. Създаване на ръкавици от готов модел и работа с Dynamesh
4. Опознаване на Transpose Add и развиване на очилата със Zmodeler
5. Преглед и довършителна работа по целия герой
6. Нанасяне на корекции - 1 част
7. Нанасяне на корекции - 2 част
4. Създаване на high-poly и финален рендър
1. Начало на high poly - първи герой със Zremesher и Subdivs
2. Продължение на high poly - първи герой - работа по ръкавиците
3. Завършване на high poly версията на първия герой
4. Начало на high poly - втори герой със Zremesher и Subdivs
5. Завършване на high poly версията на втория герой
6. Оцветяване на първия герой с Polypaint
7. Оцветяване на втория герой с Polypaint
8. Позиране на първия герой с Transpose Master
9. Позиране на втория герой с Transpose Master
10. Финални корекции на героите
11. Създаване на BPR рендър слоеве
12. Компилиране и завършване на проекта с Photoshop
5. Бонус трикове
1. UV unwrapping и текстуриране със Spotlight
2. Коригиране на цветове с Adjust Colors
3. Неразрушителен начин на работа с Layers
Позиране на втория герой с Transpose Master
Курсове
Моделиране на персонажи със Zbrush
Седмица 4 - Създаване на high-poly и финален рендър
- 100лв. за ЧЕРЕН ПЕТЪК:
Вземи курс "Моделиране на персонажи със Zbrush" за
299 лв.
199 лв.
ВИЖ ТУК
×
Your browser does not support video.
СТАРТИРАЙ КУРСА ДНЕС
Предишен
Следващ
Моделиране на персонажи със Zbrush
В курса "Моделиране на персонажи със Zbrush" ще ви отведем на вълнуващо пътуване към създаването на живописни и детайлни 3D персонажи. Ще развиете вашите умения в сферата на 3D моделирането и ще се научите как да създавате уникални и изразителни герои. Този курс ще ви даде възможността да се докоснете до високите стандарти в индустрията и да се развивате като истински професионалисти в областта на 3D моделирането.
Разчупване на симетричната поза на героя - 2 част
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори
Йордан
ЗАЩО?
1