https://wordpress.org/plugins/facebook-comments-plugin/
https://developers.facebook.com/apps
Защо, когато се опитам да редактирам от публикации, всички, не се показва изобщо частта с коментари, както е във видеото?
Това са настройките на страница Публикации/ Всички. Погледни в настройките на ниво публикация - след като избереш редакция на дадена публикация :)
Аааааааааа, сега вече ги намерих. Благодаря ти!
wordpress 4.4.1-0
Здравей, за да е достъпен сайта в интернет е нужно избереш хостинг компания и план. Съвета ми е да прегледаш отново първи модул. В него подробно са обяснени начините за инсталацияна wordpress и как сайта да стане публичен.
Опитах се да си инсталирам приставката,но ми изписва това ,,Инсталацията не е успешна: Грешка при сваляне на обновлението cURL error 28: Operation timed out after 0 milliseconds with 0 out of 0 bytes received''.Какво да правя в случая?
Пробвайте отново!
Да,пробвах няколко пъти отново и чак тогава се обърнах за помощ.
Изберете си друго разширение. Аз инсталирах wpDiscuz, както съветва инж. Цукев по-горе.
Темата по принцип е за добавяне на коментари във фейсбук, но: За да имаме коментари в блога ( без фейсбук) потребителите трябва да регистрирани. Как да направим така, че да се регистрират аавтоматично, а не админа да ги регистрира всеки ръчно? Как може да се създаде mail сървър, така, че всеки регистриран потребител да има поща от нашият сайт с домейн/поддомейн или да се ползва друга поща чрез някакво редиректнване?
Казваш: "За да имаме коментари в блога ( без фейсбук) потребителите трябва да регистрирани."
Защо го правиш така? Обикновенно за коментари не искаме да имаме потребители в wordpress -те си оставят коментарите без регистрация.
В случаят не са толкова важни коментарите, колкото регистрацията на потребителите с цел събиране на мейлове за мейл маркетинг и евентуално идентифициране на потребители за провеждане на търговия с отстъпки. И евентуална интеграция с Pixel, който проучвам. Масовият шаблон е "Правим магазин - предлагаме артикули" но моята клиентела е главно в сферата на услугите и няма как да продам скъсяване на дънки, или спедиторска услуга по този начин, а това май ще излезе нелош пазар. И от чисто академичен интерес - интересно ми е как може да се устрои примерно електронен дневник за училище, където регистрираните потребители да могат да влизат и да четат оценки, забележки - те са персонализирани. Там пък много от другите инструменти за мейл маркетинг няма да работят или не по обичайният си начин, а всъщност през училищният дневник ние нищо не продаваме. И ако регистрацията на една паралелка от клас не е кой знае колко голям обем работа, то ако трябва ръчно да се регистрират всички ученици в училището на човека който го прави ще му се стъжни. Във ВУЗ-овете има практика с факултетен номер, който е идентивикатор на обучаемият по време на целият курс на обучение, но в училищата няма и всяка учебна година един и същи ученик е в по- горен ( но различен от предния) клас. Затова се интересувам от автоматичното регистриране на потребители.
И един допълнителен въпрос: Как се създава блог, в който без регистрация се пишат коментари както в блоговете по обсъждането на новините в dir.bg?
Отиваш в таблото настройки има отметка всички могат да се регистрират и даваш отметка. Ако искаш коментарите да ти излизат без твоето предварително одобрение трябва трябва да слезеш няколко реда по надолу в настройки / коментари и там да го настроиш по свой вкус.
Въпросът ми беше друг - При вече създадени с времето много потребители ( 2000, 10 000 - което е възможно при електронен магазин или блог) откъде мога да видя какви потребители има, за да не се дублират имена на потребители. В електронните пощи и на други места с регистрации отдавна е по- трудно да намериш свободно желаното име в чистият му вид (опитайте с Иван Петров например), отколкото да си намериш място за паркиране в центъра на града. Ами те потребителите с имената си са същите, коитосе регистрират и в електронните пощи, сайтовете за запознанства и на други места с регистрации.
WordPress 5.3.2 използвам темата Hueman.
Пробвай този https://wordpress.org/plugins/wpdiscuz/
Катрин, показаните плъгини са просто само един вариант.
Почти винаги има стотици алтернативи, от които поне 2-3 много добри.
При плъгините нещата са доста динамични. Не е рядко някой да свали или да прекрати поддръжката на плъгин и да трябва да се намери друг.
Така че да тестваш алтернативи е част от процеса и е нормална практика.