Когато тръгнах да добавям "From text", при мен въобще няма "From" -
, докато при лектора - много "From" , много нещо :). При него "Data tab" е със съвсем различно съдържание, от това при мен -
Работя с офис 2013.
Здравейте,
В първия скрийншот който сте сложили, това, което търсите е последното в колоната вляво.
Използвал съм Ексел 2016 за създаването на курса.
Успешен ден!
Витали
Здравейте, Видях, че на много места менютата при вас и мен се различават. Видях, че имате таб PowerPivot, прочетох малко в хелпа и го пуснах и при мен чрез addIns, като първоначално мислех, че добавянето на този таб евентуално ще оправи менютата :) Обаче -не, примерно при мен няма Insert Table, има само Table. Дано това, че ползвате версия 2016 да не се отрази на това, да мога да правя всички упражнения. В повечето от курсовете, които съм карал тук, основният проблем на някои участници е, че ползват по-ниски версии от тази, използвана от лектора и липсата на някои фунционалности е доста подтискащо :)
Здравейте Петър,
В интерес на истината, в ежедневието си работя с 2013, но курса бе изготвен за 2016, за да остане актуален и за напред. Също така, моите знания съм натрупал изцяло на 2010 и 2013, така че, това, което съм показал в курса гарантирано работи на 2013. Освен малка разлика в разположението на иконите, за участниците в курса няма да има никакви проблеми да изпълнят упражненията.
Г-н Бурла моя Ексел е на български , изгледах първия ви урок , много е добър но се разминава , ще изчакам да си купите Уйндос и с удоволствие ще ви изслушам лекциите
:)
Аз пък съм много доволен от този урок! Благодар, Г-н Бурла
Убедена съм, че въпросът за оформление на Pivot таблици няма да затрудни гледащите курса. По-скоро обръщам внимание на това малко разминаване.
Здравей, отреагирано е.
Никога едно нещо в началото не е перфектно, но с време започва да клони натам.
Поздравеления за лектора, че започва именно с такъв урок! Досега не съм виждала човек, който да си персонализира менютата, а това е изключително удобно! Случвало ми се е да помагам на мои колеги в университета с Майкрософт офис програми и първото нещо, което им показвам, е как да си направят персонализиран интерфейс. Аз съм си направила таб с моето име, където има почти всички команди, които използвам, в Quick access съм си изкарала Save as и Format Painter и съм си задала shortcuts за често използваните от мен команди. За съжаление в Ексел възможността за такова персонализиране е малко по-ограничена, отколкото в Уърд (по неразбираеми за мен причини), но все пак е възможно и в Ексел и в Уърд и в Пауърпойнт. Препоръчвам това да е първото нещо което правите когато започнете да използвате една програма! :)
Персонализирането наистина е удобно. Хареса ми идеята за таб с името.
Ние сме направили нещо подобно за една от дейностите ни - цялата фирма има споделен таб с инструменти, които са специфични за работата ни.