Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Начало на high poly - първи герой със Zremesher и Subdivs
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за High Poly моделиране в ZBrush
В този урок се разглеждат основните техники за преминаване от Dynamesh към High Poly модел с чиста топология. Процесът включва използване на ZRemesher за автоматична ретопология, добавяне на Subdivisions за гладкост и прецизна работа с ZModeler за създаване на детайли като подгъване на ръкавици. Правилната топология е ключова за по-лесно деформиране и позиране на персонажа.
Стъпка по стъпка процес за създаване на High Poly модел
- Проверете текущата топология с 
Shift + Fза да видите полигоналната мрежа - Отидете в Geometry > ZRemesher за автоматична ретопология
 - Уверете се, че симетрията е активирана с 
Xза симетричен резултат - Намалете стойността на Target Polygons за по-ниска резолюция
 - Използвайте 
Alt + ZRemesherза алтернативен алгоритъм, ако не сте доволни от резултата - Добавете Subdivisions с 
Ctrl + Dняколко пъти (4-5 нива) за гладка повърхност - За детайли като подгъване на ръкавица:
- Изправете линиите с Move Brush
 - Активирайте ZModeler и изберете полигон
 - Използвайте 
Spaceи изберете Polyloop като таргет - Изтеглете няколко Edge Loop-а за създаване на подгъване
 - Коригирайте формата с Move Brush (с интензитет около 27)
 - Използвайте 
Altс Move Brush за издуване на части 
 
Полезни команди и функции в ZBrush
Shift + F- Показва полигоналната мрежаCtrl + D- Добавя ниво на SubdivisionAlt + ZRemesher- Променя алгоритъма за ретопологияSpace- Отваря контекстно меню в ZModelerB, M, L- Активира маска с ласо селекцияMove Topological- Четка, която се съобразява с топологията при преместванеGeometry > Crease > Uncrease All- Премахва всички Crease ефектиDynamic Subdivision- Позволява добавяне на временна плътност и Thickness