Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Оцветяване на втория герой с Polypaint
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за оцветяване на персонаж в ZBrush
В този урок се разглежда процесът на оцветяване на втория (лилав) персонаж с Polypaint в ZBrush. Основният фокус е върху нанасянето на базови цветове според концепцията и създаването на градиенти и детайли, които придават дълбочина и реалистичност на модела. Важно е да се обърне внимание на преливането между различните нюанси и правилното затъмняване на определени зони.
Стъпка по стъпка процес на оцветяване
Започнете с избор на основните цветове от концепцията
- Скрийте временно първия (жълт) персонаж
 - Използвайте 
Alt + кликвърху тялото и изберете основен лилав цвят - Приложете 
Fill Objectза основните части (тяло, ръце, крака, коса) 
Нанесете различни нюанси за отделните елементи
- Използвайте по-тъмно лилаво за ластика и дрехите
 - Приложете по-светъл цвят за очите и зъбите
 - Копирайте цветове от жълтия персонаж за дрехите и очилата
 
Създайте градиенти и детайли
- Използвайте 
Paintчетката за нанасяне на по-тъмни нюанси по върховете на кичурите - Активирайте прозрачния режим за плавно преливане между цветовете
 - Затъмнете долната част на тялото и ръцете
 - Затъмнете корените на зъбите и устната кухина
 
- Използвайте 
 Финализирайте и коригирайте модела
- Използвайте 
Mask Lasso BMLза селектиране на отделни елементи - Коригирайте позицията на зъбите с 
Move - Проверете за пресичащи се елементи (например око и очила)
 - Създайте snapshot с 
Shift + Sза сравнение на персонажите 
- Използвайте 
 
Полезни команди и функции в ZBrush
Alt + клик- Селектиране на полигрупаFill Object- Запълване на обект с избрания цвятRGB Intensity- Контролира наситеността на цветаC- Копиране на цвят от повърхносттаCtrl + D- Добавяне на subdivision ниво за изглажданеAuto Groups- Автоматично създаване на полигрупиCtrl + Shift + клик- Селектиране на конкретна полигрупаMask Lasso BML- Създаване на маска с ласо инструментShift + S- Създаване на snapshot (2D копие) на моделаCtrl + N- Изчистване на snapshot-ите