Допълнения към урока
Учебна програма Моделиране на персонажи със Zbrush
1. Теория и подготовка

Четирите фази на създаване на стилизиран персонаж в ZBrush

В този урок се представят четирите основни фази на процеса по създаване на стилизиран персонаж в ZBrush. Разбирането на тези етапи е ключово за успешното изграждане на качествен 3D модел - от теоретичната подготовка, през първоначалния blockout, до детайлната high poly версия и финалното позиране и рендериране на персонажа.

Структура на курса и етапи на работа

  1. Теоретични принципи и подготовка

    • Основни концепции за създаване на персонажи
    • Подготовка на базата за изграждане на героя
    • Различен поглед върху процеса на създаване на качествени и внушителни персонажи
  2. Blockout фаза

    • Поставяне на началото на персонажа
    • Работа с основните инструменти в ZBrush
    • Създаване на сурова версия на модела
  3. High Poly моделиране

    • Детайлно оформяне на персонажа
    • Отстраняване на несъвършенства
    • Изграждане на висока резолюция на модела
  4. Финализиране и рендериране

    • Допълнително изчистване на модела
    • Създаване на поза и изражение
    • Рендериране и компилиране на рендер пасове в Photoshop

Инструкция за гледане на уроците:

  1. Изгледайте видеоурока.
  2. Повторете показаното в урока.
  3. Решете тестовете към урока (това отключва следващия урок).
  4. Задайте въпрос, ако имате такъв.
  5. Преминете към следващият урок.

Дискусия към урока