Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Кратко въведение
Четирите фази на създаване на стилизиран персонаж в ZBrush
В този урок се представят четирите основни фази на процеса по създаване на стилизиран персонаж в ZBrush. Разбирането на тези етапи е ключово за успешното изграждане на качествен 3D модел - от теоретичната подготовка, през първоначалния blockout, до детайлната high poly версия и финалното позиране и рендериране на персонажа.
Структура на курса и етапи на работа
Теоретични принципи и подготовка
- Основни концепции за създаване на персонажи
- Подготовка на базата за изграждане на героя
- Различен поглед върху процеса на създаване на качествени и внушителни персонажи
Blockout фаза
- Поставяне на началото на персонажа
- Работа с основните инструменти в ZBrush
- Създаване на сурова версия на модела
High Poly моделиране
- Детайлно оформяне на персонажа
- Отстраняване на несъвършенства
- Изграждане на висока резолюция на модела
Финализиране и рендериране
- Допълнително изчистване на модела
- Създаване на поза и изражение
- Рендериране и компилиране на рендер пасове в Photoshop
Инструкция за гледане на уроците:
- Изгледайте видеоурока.
- Повторете показаното в урока.
- Решете тестовете към урока (това отключва следващия урок).
- Задайте въпрос, ако имате такъв.
- Преминете към следващият урок.