Когато ни трябват материали често търсим в Google
и проблема при повечето изображения, които намираме е
че са осветени или в горния ляв ъгъл или центъра както е тук.
И когато ги повторим няколко пъти, за да разгънем материала
се получава нежелан ефект.
Това може да го поправим с филтъра Other.
High Pass...
като тук го нагласим, така че да получим максимален много детайла, без да се виждат големи детайли.
Например тук.
Сега ще създам един слой под него.
Този ще го изключа.
Ще си избера цвят.
Например този.
Ще запълня слоя.
И на горния слой ще му задам
linear light.
Забележете вече светлината в център я няма.
Този материал вече може да го използваме.
Мога да го настроя и оттук.
Curves.
Да направим същото и за тази текстура на дърво.
Това което не ми харесва при нея са всичките тези проблясъци по дървото.
Копирам първо слоя за да запазя оригинала.
Ще избера инструмента Burn Tool
и отгоре ще го наглася на highlights.
След, което ще мина през тези проблясъци
за да ги премахна.
След това този слой, който го получихме ще го дубликирам отново.
Dublicate layer.
Прилагам от Other, High Pass.
Ще сменя фона с нещо сиво от този тип.
Сега блендата на този горния слой ще я сложа на Linear Light.
Но не и харесват проблясъците в крайщата.
Ще филтрирам с Vivid Light.
Така заприлича малко на илюстрирано дърво.
Затова ще преместя този слой отгоре.
Ако искам да е малко по-фотореалистично ще избера Soft Light.
Сега ще наглася и Opacity.
Виждате какво се случва в слоя.
Докато стигна до този момент.
Да видим отново оригиналната снимка.
Това беше тя, а това което получихме е тази текстура.
Ако търсим в нашия сайт фотореализъм, то ще ползваме тази текстура.
Но това значи, че всички елементи ще трябва да са фотореалистични.
Докато тази текстура не дразни толкова и същевременно се разбира че става въпрос за дърво.
Въпроси и отговори