Добавяне и отнемане на материал чрез завъртане (Revolved Boss/Base & Revolved Cut)

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
в този урок Ще разгледаме Как може да добавям или отнемаме материал чрез завъртя насечения около ос за да не губим време в скициране на всички ението предварително съм подготвил файл със скица да добавя материал чрез завъртане трябва да използваме инструментът револвер без без ще го стартирам от бутона му в камък Manager отляво си отвори пропърти мениджър на командата в най-горното поле Networx автоматично разпознава прихвана усилвател линия за ос на завъртане не обаче имаме възможност да изберем която и да е друга линия от скицата или Роб на тримерно тяло Засега обаче ще оставим това да бъде осевата линия от това поле можем да задаваме ъгъл на завъртане че стрелките тук или направо като зададем желаната стойност можем да променяме и ъгъла като влачим Тази стрелка в графичната област и когато подравним с желаната стойност на Скалата да отпуснем от този бутон можем да сменяме посоката на завъртане Auto ли списък можем да зададем различни край нюз ъгъла на завъртане например при Митко плей можем да добавяме материал симетрично от двете страни на скица ще върна опцията да бъде боен за да може да разгледаме раздела Direction 2 активираме го чрез отметката пред името му Сега можем да заведем различна стойност на ъгъла на завъртане от другата страна на скицата или дори различно крайна условия ще се разделят и ще уча можем да добавим кухина в тялото като от полето тука задаваме дебелината на стената чрез стрелката тук можем да зададем коя страна на контура да бъде добавен материалът оттук можем да зададем различни условия за това как да бъде добавен материала например Митко Плейн го добавя симетрично от двете страни на контура А при ту дайрекшън имаме възможност да зададем задебелени едната за външно от култура а другата за вътрешно от контур като сме готови с задаването на параметрите в пропърти мениджър можем да ги приемем чрез бутона окей аналогично с инструментът риболовецът може да отнемане материал чрез завъртане на всички не нека го стартираме от бутона му и след това от тук изберем равнината форум в която ще скицираме от бутона тук Нека да завъртим успоредно на екрана след което да скицираме една окръжност някъде но така че да пресича тримерното тяло Също така ще ни е необходима и осева линия която е вертикална и започва от координатното начало която ще използваме за устна за врата след като сме готови може да излезем от скицата и отляво не се появи пропърти мениджър на командата Kit риболов опциите са абсолютно аналогични като тези на риболовът в Бей затова няма да ги Разглеждаме втори път а направо ще приемем тези по подразбиране чрез окей като завъртим детайла може да разгледаме полученият резултат сега опитайте да създадете собствен профил ти го завъртете около даденост Ако нямате идеи може да създадете сфера ваза свещник или печка за шах като сте готови Качете снимка на екрана в дискусията под урока

Тест за преминаване към следващия урок

 
Чрез инструмента Revolved Boss/Base може да се създаде тримерна геометрия:
чрез завъртане на сечение около ос.
чрез изтегляне на сечение
 
Може ли да се отнема материал чрез завъртане на сечение около ос ?
Да, като се използва инструментът Revolved Cut.
Да, като се включи отметката Cut в Property manager на инструмента Revolved Boss/Base.

Въпроси и отговори