Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Компилиране и завършване на проекта с Photoshop
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Компилиране на рендър слоеве в Photoshop за финален резултат
В този урок се разглежда процесът на компилиране и обработка на рендър слоевете от ZBrush в Photoshop за създаване на завършена композиция. Ключовият момент е правилното организиране и наслагване на различните слоеве (базов, маска, сенки и светлини) с подходящи режими на смесване, за да се постигне професионален и балансиран краен резултат.
Стъпка по стъпка процес на композиране
- Отворете всички BPR рендър файлове в Photoshop
 Организирайте слоевете:
- Копирайте основния BPR Composite слой и го преименувайте на "Base"
 - Копирайте и поставете маската, сенките и светлинните слоеве
 - Именувайте всеки слой подходящо: "Mask", "Shadows", "Light"
 - Групирайте всички слоеве (без маската) в папка "Render Passes"
 
Премахнете фона с помощта на маската:
- Активирайте слоя с маската
 - Използвайте 
Select > Color Rangeза избиране на черния фон - Приложете маската към групата "Render Passes"
 - Изгладете ръбовете с 
Select and Mask > Smooth 
Настройте слоевете за сенки и светлини:
- За слоя "Shadows" задайте режим на смесване 
Multiplyи намалете Opacity до 35% - За светлинните слоеве задайте режим 
Screenи регулирайте Opacity до 55% - При нужда дублирайте светлинните слоеве за по-силен ефект
 - Групирайте светлинните слоеве в папка "Lights"
 
- За слоя "Shadows" задайте режим на смесване 
 Добавете финални елементи:
- Изрежете излишното пространство с инструмента 
Crop(C) - Създайте сенки под персонажите с елипси и 
Gaussian Blur - Добавете текстура с шум (
Filter > Noise > Add Noise) - Направете фини корекции на цветовете с 
Hue/Saturation 
- Изрежете излишното пространство с инструмента 
 
Полезни команди и функции в Photoshop
Ctrl + A- Избиране на всичкоCtrl + C- КопиранеCtrl + V- ПоставянеCtrl + G- Групиране на слоевеCtrl + J- Дублиране на слойCtrl + T- ТрансформиранеC- Инструмент за изрязване (Crop)Select > Color Range- Избиране на области по цвятFilter > Blur > Gaussian Blur- Размазване за създаване на сенкиFilter > Noise > Add Noise- Добавяне на шум за текстура