Допълнения към урока
Учебна програма Моделиране на персонажи със Zbrush
4. Създаване на high-poly и финален рендър

Финализиране на high-poly модела на персонажа

В този урок продължаваме детайлната работа по ръкавицата и останалите елементи на нашия персонаж, за да завършим high-poly версията. Особено внимание се обръща на edge функцията, която помага за постигане на по-реалистични и дефинирани ръбове на модела. Финалните детайли са ключови за създаването на убедителен и професионално изглеждащ 3D персонаж.

Процес на детайлизиране стъпка по стъпка

  1. Продължаваме работата по ръкавицата, като добавяме фини детайли и текстура
  2. Модифицираме edge функцията за постигане на по-остри и дефинирани ръбове
  3. Прецизираме геометрията на модела за постигане на по-реалистичен вид
  4. Финализираме останалите елементи на персонажа, осигурявайки цялостна визуална кохерентност

Ключови инструменти и функции

  • Edge - Функция за контролиране на остротата на ръбовете в модела
  • Smooth - Изглажда повърхностите, запазвайки детайлите
  • Move - Позволява прецизно позициониране на геометрията
  • Clay Buildup - Добавя обем и структура към модела
  • Dam Standard - Създава прецизни линии и вдлъбнатини
  • Mask - Защитава части от модела при работа върху специфични зони

Дискусия към урока