Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Моделиране на персонажи със Zbrush
1. Теория и подготовка
- 1. Кратко въведение
- 2. Нужни инструменти
- 3. Какво представляват стилизираните герои?
- 4. Основни правила при стилизация на герои
- 5. Често срещани грешки
- 6. Философия при работата със стилизирани герои
- 7. Подбор на референции
- 8. Настройка на таблет
- 9. Персонализиране на интерфейса на zBrush
- 10. Импортиране на референции в zBrush
2. Създаване на blockout - 1 герой
- 1. Начало на blockout фаза - първи герой
- 2. Продължение на blockout фаза - работа с IMM и Dynamesh
- 3. Създаване на крака с Append Mesh, маски и селекции
- 4. Създаване на ръка с Аppend Mesh, IMM и четки за скулптура
- 5. Допълнителна работа по ръката и опознаване на четката Move Topological
- 6. Моделиране на очила със Zmodeler
- 7. Създаване на дреха чрез Мesh Еxtract
- 8. Допълнителна работа върху дрехата и моделиране на зъбите на героя
- 9. Разчупване на симетрията на зъбите с Move четки
- 10. Работа със Slice Curve и Group Split
- 11. Създаване на коса с CurveMultiTube
- 12. Довършване на косата с Dynamesh, Smooth и Inflate
3. Създаване на blockout - 2 герой
- 1. Начало на blockout фаза за втори герой с Dynamesh и четки за скулптуриране
- 2. Създаване на основа за очила от готов модел
- 3. Създаване на ръкавици от готов модел и работа с Dynamesh
- 4. Опознаване на Transpose Add и развиване на очилата със Zmodeler
- 5. Преглед и довършителна работа по целия герой
- 6. Нанасяне на корекции - 1 част
- 7. Нанасяне на корекции - 2 част
4. Създаване на high-poly и финален рендър
- 1. Начало на high poly - първи герой със Zremesher и Subdivs
- 2. Продължение на high poly - първи герой - работа по ръкавиците
- 3. Завършване на high poly версията на първия герой
- 4. Начало на high poly - втори герой със Zremesher и Subdivs
- 5. Завършване на high poly версията на втория герой
- 6. Оцветяване на първия герой с Polypaint
- 7. Оцветяване на втория герой с Polypaint
- 8. Позиране на първия герой с Transpose Master
- 9. Позиране на втория герой с Transpose Master
- 10. Финални корекции на героите
- 11. Създаване на BPR рендър слоеве
- 12. Компилиране и завършване на проекта с Photoshop
5. Бонус трикове
Завършване на high poly версията на първия герой
Финални стъпки по завършването на първия герой
Дискусия към урока
Използваме бисквитки
Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание,
което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с
политиката ни за поверителност.