Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно ChatGPT предизвикателство Регистрация тук.
Стени на партерен етаж
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на моделирането на стени за партерен етаж
В този урок се разглежда създаването на стени за партерен етаж на архитектурен проект в Blender. Фокусът е върху моделирането на стени за входна зона и галерия, като се използват основни техники за манипулация на мрежи и модификатори за постигане на реалистичен резултат.
Стъпка по стъпка процес на моделиране
- Изключете горната част на сградата и преминете в изглед отгоре (Top view)
- Добавете равнина (Plane) чрез
Shift + A→ Mesh → Plane - Активирайте режим X-Ray за по-добра видимост
- Влезте в Edit mode и натиснете
2за избор на ръбове - Изтрийте избран ръб с
X - Дублирайте останалия ръб с
Shift + Dи изтрийте оригинала - Преминете в режим на избор на върхове (Vertex Selection mode)
- Преместете върховете, използвайки
Ctrlза прецизно позициониране - Обединете близки върхове чрез опцията "Merge by Distance"
- Екструдирайте върховете с
Eи използвайте ограничения по оси (X,Y) за прецизно моделиране - Изберете всички елементи и екструдирайте по оста Z
- Преминете в Object Mode и добавете Solidify модификатор
- Настройте отместването (Offset) на 0 за центриране на дебелината
- Добавете Boolean модификатор с опция "Fast" за по-добра производителност
Полезни команди и функции
Shift + A- Меню за добавяне на обектиX- Изтриване на избрани елементиShift + D- Дублиране на избрани елементиE- ЕкструдиранеCtrl(при преместване) - Прецизно позициониране/снапванеLoop Cut- Инструмент за добавяне на допълнителни ръбовеSolidifyмодификатор - Добавяне на дебелина към равнинни обектиBooleanмодификатор - Комбиниране на обекти чрез логически операции