Лимитиране на финален микс

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Здравейте! В това видео искам да предам още малко пространственост на микса, чрез "stereo expander".
Този инструмент ми позволява да разширя стерео полето.
Ще го направя съвсем умерено, до около 130%.
Добре, прилагам тази настройка.
Виждате вида, който придобива аудио файла.
Не искам да правя нищо повече върху него, не е твърде компресиран, за да звучи по-близо до оригиналния микс.
Звучи задоволително, но все пак има, какво да се направи все още за нивото на звука.
Мога да си позволя да ползвам "limiter", който си е своеобразен компресор.
Но с по-агресивно действие.
Приближава разликата между най-ниските и най-високите моменти на сигнала.
Контролира динамиката на звука.
Той няма да позволи на сигнала да надвиши определената от нас граница и случая ще го оставя да диша и едва когато надвиши -0,25 децибела лимитера ще обработва сигнала и ще го държи под тази граница.
Ще започна с тези настройки.
Капитан Америка Аз търся по-изразен ефект и тук в панела с историята с ефекти се връщам с една стъпка назад.
Мога да коригирам входящото ниво.
Нека да го чуем.
Добре, така ми харесва.
Вижте какво ниво сме достигнали.
Нека да чуем! пицария новата стая онлайн Мисля че постигнахме много добър резултат.
Моят съвет е да не слагате никакви процеси в мастър канала, когато експортирате финален микс, защото тези процеси ще се прилагат на по-късен етап.
На вече готовия аудио файл с песента.
Постарайте се да постигнете максимално добро звучене още докато смесвате инструментите, за да се налагат минимални корекции върху микса.
Понякога дори мастерирането не е нужно.
Ако разбира се сте направили добър микс преди това.
Както и опитите за мастериране често могат да развалят един микс, затова е препоръчително да се прави от специалисти.
Напомням ви, че вашият резултат от миксирането на песента от този курс ще е различен като звучене от това, което изработих дотук.
Това е нормално поради индивидуалното възприемане на звуковите честоти и хармония на всеки един от нас.
Не забравяйте да намалите мастер канала, така че изходящото ниво на суровия микс да не е по-високо от -6 децибела.
За да оставите място за компресия и останалите процеси.
Те да дадат своето за постигането на максимална амплитуда от не повече от 0 децибела.
Това бяха приблизителните редакторски техники, които съм използвал за изработката на песента.
Която в следващото видео ще изпратим от "Adobe Audition" в "Adobe Premiere Pro CS5.
5".
Благодарение на улеснената взаимна работа на двата софтуера.
До следващото видео.