Импортиране на синтезатори

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Здравейте приятели.
Вие сте с онлайн обучението на "aula.
bg"
Аз съм Георги, а в това видео ще продължим с добавянето на инструменти към нашата музикална композиция.
Да си припомним накратко, какво направихме досега.
Научихме се, как да сваляме ефекти, музикални подложки и звуци през "Adobe Audition".
Добавихме нашите аудио клипове за ритъм основата, добавихме и нашите аудио файлове с перкусия.
Чухме и как звучат заедно в произволна композиция.
След като вече разполагате с ритъма файловете и пистите с перкусии, след като сте се запознали с тяхното звучене и настроение вече е време да добавим сочната част към нашия микс.
Все още сме в самото начало, но съм сигурен, че вече сте нетърпеливи и искате да моделирате всеки звук по ваш вкус, но всяко нещо по реда си.
Разполагам с един фрагмент от полифоничен синтезатор, който съм композирал.
Представлява вид бас с адресивна атака, звучи ето така.
Подготвил съм и още един, нека да го чуем.
Бих искал да ги чуем в комбинация с останалите инструменти.
Несъмнено предават характер и ще послужат като движеща сила в нашето парче.
Предполагам, че в един момент всичко може да ви се стори объркано заради многобройните писти в нашия проект, но постепенно всичко ще се подреди.
И след като пристъпим към аранжирането на инструментите все по-малко ще се налага да държим под око всеки един от тях.
Ще ви покажа и как можем да оптимизираме работното си пространство като затворим ненужни панели или като изберем някой от готовите шаблони за работен изглед спрямо нуждите ни.
Това което е от голяма полза за потребителите на тази версия на "Audition" е възможността да оцветим всеки канал в различен цвят.
Или по-скоро да сложим цветна маркировка на всеки канал.
Можем да го изберем тук от палитрата Друг добър подход за организирането на работния процес е групирането на каналите или по-скоро на отделните аудио клипове.
А това става по следния начин.
Като изберем желаните канали, в случая ще направя това с ритъм клиповете, маркираме ги и с пряка команда "ctrl+g".
Виждате, как можем да третираме тези два клипа като един.
Това е особено удобно за аранжирането им, тъй като очевидно искам тази ритъм основа да присъства в този си вид, където и да реша да я поставя.
Така може да постъпите с всички инструменти, които смятате, че е удачно да бъдат групирани, но обикновено това са писти със сходен честотен диапазон.
А може и да следвате собствена логика на групиране.
Сега ви съветвам да свалите файловете и да експериментирате.
Просто ги заредете в мултитрак режим, чуйте ги поотделно или изберете тяхната последователност.
Бъдете креативни.
Опитайте да нарисувате собствена картина на инструментала.
Аз съм тук за да отговоря на въпросите ви.
Успех и до следващото видео.

Въпроси и отговори

  • Колко писти може да се създадат в един аудио файл? Как да редактирам честотата във всяка една писта примерно по синус функция, и да променям амплитудата и?

    Петър С. Петраков:

    Колко писти може да се създадат в един аудио файл? Как да редактирам честотата във всяка една писта примерно по синус функция, и да променям амплитудата и?

    Electropioneer:

    Здравейте г-н Петраков, Честотни корекции на всяка писта могат да се правят с Parametric Equalizer, който позволява и контрол на нивото на избраните честоти, добавяте го в Effects rack (в Adobe Audition) на желаната писта. Амплитудата на аудио сигнала на всяка писта може да се променя чрез Gain control (Volume) или в избрани моменти от пистата чрез ключови точки на автоматизация на нивото. Моля, конкретизирайте: ''Колко писти може да се създадат в един аудио файл?'' Adobe Audition позволява работа със стотици писти в един проект, който може да се експортира в един аудио файл.

    Петър С. Петраков:

    Примерно при един концерт от техно-фестивал в Амстердам, до колко писти се използват, или този въпрос е от областта на психолозите за възприемане на звук ...