Здравей,при прилагането на opensubdiv или turboosmooth върху даден обект и конвентирането на същия обект след това в editable poly обекта е разделен на множество лица .Въпросът ми е кой метод е правилен за олекотяване на самия модел - дали след прилагането на модификатори върху обект той да не бъде конвентиран или да бъде превърнат в editable poly и по някакъв начин да бъдат изтрити линии ,точки които не влияят на обема .
Здравейте! Попринцип във 3D MAX съм забелязъл, че ако след като сме приключили със работата по даден модел е хубаво да колапснем всички възможни модификатори, т.к. така работи по гледко и е по леко. Да бихте могли след колапс на някой турбомут да изтриете ръчно излишните еджове и това ще олекоти модела. Различни техники са и се ползват в различни ситуации. Успех !
Здравейте, ако например това е окончателният елемент, който трябва да моделираме - някакъв вид тръба, OpenSubdiv или Shell e по-добре да приложим първо?
Привет! По принцип най отгоря слагаме модификатора който прави смутинг. Във случаят Open Subdiv, но понякога има изключения. В процесът на работа ще разберете в коя ситуация можете да използвате алтернативен вариянт. Най-добре първоначално да се придържате към правилото Open Subdiv да е най-отгоре. Поздрави!
При изтеглянето на ръбовете на отвора при случай номер 2, ръбовете ми не се изтеглят, а придобиват странна равнина форма. Къде съм допуснала грешка?
Имате включено ограничение по осите/ Edge, и за това така се получава. По този начин Еджовете се придвижват само един по друг, ограничени са.
За да се върнете в нормалната редакция изберете None, поставете точката на предната опция. Така няма ограниченията ще са изключени.
На втория пример от урока,когато се опитам да добавя по един допълнителен ейдж отгоре и отдолу на очертания отвор,както е показано ,не се получава ,а линията остава прекъсната.Най-вероятно е нещо елементарно,но не се сещам къде бъркам!
Привет! Попринцип еджовете които сте съзадали във кръгла форма, прекъсват еднаквите полигони. Когато стигне до тях кънекта или лууп не знае към кой да продължи. Можете да довършите на ръка със Cut Tool или ако направите селекция на ръка на всички еджове, които искате да свържете и дадете кънект. Успех!