Кой метод е по правилен?
Здравей,при прилагането на opensubdiv или turboosmooth върху даден обект и конвентирането на същия обект след това в editable poly обекта е разделен на множество лица .Въпросът ми е кой метод е правилен за олекотяване на самия модел - дали след прилагането на модификатори върху обект той да не бъде конвентиран или да бъде превърнат в editable poly и по някакъв начин да бъдат изтрити линии ,точки които не влияят на обема .
Здравейте! Попринцип във 3D MAX съм забелязъл, че ако след като сме приключили със работата по даден модел е хубаво да колапснем всички възможни модификатори, т.к. така работи по гледко и е по леко. Да бихте могли след колапс на някой турбомут да изтриете ръчно излишните еджове и това ще олекоти модела. Различни техники са и се ползват в различни ситуации. Успех !