Защо при използването на chamfer не получавам еджове,вървящи успоредно,на еднакво разстояние по дължината на чашата?
Здравей! Защото чашата е скосена в долният край. И при мен така става. Занули стойността на чамфера и отново я увеличи до нужното ниво на чамфър. Така ще станат сравнително успоредни, както е показано във урока. Успех !
Здравейте! Бихте ли ми пратили скрийншот за да видя за какви полигони става въпрос ?
Благодаря за бързия отговор, но аз си отговорих гледайки следващия урок. Хубав ден.
Когато правя колапс на шел модификатора ми се явява това съобщение, същото се случи при колапс на друг модификатор. Хубав ден и предварително благодаря.
Привет! Това съобщение предупреждава, че след колапс ще изгубите евентуални анимации. То е за всеки случай просто алармира. Може да кликнете на "Hold/Yes" и да активирате отметката "Do not show this message again", за да не ви излиза повече . Успех!
Благодаря, притеснявах се че само на мен ми излиза това стандартно съобщение. Хубав ден.
Чрез коя функция свързахте горните и долните широки ръбове?
Привет! Ако може да ми кажете по точно за кой уток и клип става въпрос или да пратите скрийншот ще е чудесно. Обикновенно еджовете ги свързвам със Bridge.
Чрез коя функция свързахте горните и долните широки ръбове? Заглавието на урока е: "Изграждане на чаша с преминаваща форма от кръг към многостен"
Привет! Нужно е след като селектирате широките страни, да кликнете Alt+R за да направите Ring Selection . ТОва селектира и широките еджове долу. След това натискате Connect и той свързва горните и долните еджове. Успех!
Благодаря! :)
Как си замразил снимката,че като натиснеш f3 да ти стане обекта само на edges ..снимката не ти се скрива и тя ??? Аз го правя с алт и Х,но при мен прозрачноста на обекта не е както в клипа ,а и има много шум тогава на обекта !!!
Привет, Йордан! Трябва във горния ляв край на вяпорта да смениш от High Quality на стандарт. Превято. Виждаш полупрозрачност със найс защото то се мъчи да каукулира някакъв лайтинг. Като минеш на Standart ще виждаш както трябва. (https://upload.aula.bg/screenshotdffc68-caa7b4e7.jpg) Относно първия ти въпрос не съм сигурен че го разбрах, по добре кажи кое видео и коя секунда за да видя какво имаш предвид. Спорен ден!
Привет! Тази функция се инсталира допълнително като скрипт. СЛед което се добавя там от менюто както е показано във курса. Можете да изтеглите скрипта от тук безплатно : https://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/loop-regularizer Успех!
Привет! Тази функция се инсталира допълнително като скрипт. СЛед което се добавя там от менюто както е показано във курса. Можете да изтеглите скрипта от тук безплатно : https://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/loop-regularizer Успех!
Много Ви благодаря!
Във цокъла на кухнята съм поставил тази решетка, за целта създадох ръбове около нея с инструмента Slice Plane,след което ненужните ги изтривам ,но посоченият ръб не мога да го изтрия с никва команда .Защо се получава така
идеята за тези ръбове е след като ги създам полигоните които изграждат да ги изтрия тоест все едно режа отвор за решетката
Защото трябва да има някакво минимално количетво еджове което да държи този отвор. По коректно ше е да има във всеки край по един едж.