Допълнения към урока
Учебна програма Microsoft Teams
2. Модул 2: Разговори и комуникация.

Пълен достъп до курса: Не

За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.


Ключови аспекти на чатовете в Microsoft Teams

Чатовете в Microsoft Teams представляват форма на лична комуникация, която се различава от разговорите в каналите. Докато разговорите в каналите са видими за всички членове на екипа или канала, чатовете са частни съобщения, видими само за участниците в тях. Чатовете могат да бъдат индивидуални (с един човек) или групови (с няколко души), като достъпът до тях става чрез секцията "Chat" в Teams.

Как да използвате чатовете в Teams

  1. Започване на нов чат:

    • Натиснете бутона "New chat" в секцията с чатове
    • Алтернативно използвайте клавишната комбинация Ctrl + N
    • Въведете името или имейла на потребителя, с когото искате да чатите
    • Можете да добавите цял таг с потребители чрез символа @ (маймунско а)
  2. Изпращане на съобщения:

    • Въведете съобщението в полето "Type a new message"
    • Изпратете го с клавиш Enter или чрез иконата на самолетче
    • Всяко съобщение има timestamp и индикация за доставяне
  3. Споделяне на файлове:

    • Използвайте иконата с кламер (Attach) в чата
    • Алтернативно използвайте бутона "Share" в раздела Files
    • Можете да качвате файлове от OneDrive или от вашия компютър
    • Всички споделени файлове се показват в раздела "Files"

Полезни функции в чатовете

  • New chat - започване на нов чат с потребител или група
  • Ctrl + N - клавишна комбинация за нов чат
  • Раздел Chat - показва всички съобщения в разговора
  • Раздел Files - съдържа всички споделени файлове в чата
  • Раздел Organization - показва информация за ролята на потребителя в организацията (ако е добавена)
  • Бутони за видео и аудио разговори - позволяват директно обаждане до потребителя