Допълнения към урока
Учебна програма Microsoft Teams
1. Модул 1: Въведение в Microsoft Teams. Създаване и управление на екипи.

Пълен достъп до курса: Не

За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.


Ключови аспекти за работа с екипи в Microsoft Teams

Microsoft Teams позволява да добавяте както членове от вашата организация, така и външни потребители (гости) към вашите екипи. Гостите могат да участват в събрания и да достъпват информация в екипа, въпреки че имат ограничена функционалност в сравнение с пълноправните членове. За присъединяване към съществуващ екип имате няколко опции - директно присъединяване към публични екипи, получаване на покана или използване на код за достъп.

Как да добавите гост към вашия екип

  1. Навигирайте до желания екип в списъка с екипи
  2. Кликнете върху трите точки (More options) до името на екипа
  3. Изберете опцията "Add member"
  4. Въведете имейл адреса на госта в полето за добавяне
  5. Изберете опцията "Add as guest" (ще се появи "Guest" в скоби до името)
  6. Натиснете "Close" след добавянето

Гостът ще получи имейл с покана. Ако няма Microsoft акаунт, ще трябва да създаде такъв, за да се присъедини към екипа. Важно е да знаете, че ако не виждате опцията за добавяне на гости, трябва да се свържете с администратора на Office 365 във вашата организация, за да разреши достъпа на гости до Teams.

Как да се присъедините към съществуващ екип

  1. Кликнете върху бутона "Join or Create a team" в списъка с екипи
  2. За публични екипи:

    • Намерете екипа в списъка или използвайте търсачката
    • Натиснете бутона "Join team"
  3. За частни екипи:

    • Трябва да бъдете добавени от член на екипа или
    • Да използвате код за достъп:
      • Кликнете върху "Join or Create a team"
      • Въведете получения код в полето "Join a team with a code"
      • Натиснете "Join team"

След успешно присъединяване, екипът ще се появи в списъка ви с екипи, а в секцията Activity ще видите известие, че сте били добавени към този екип.