Допълнения към урока
Учебна програма Microsoft Teams
3. Модул 3: Функционалности на Teams и добри практики

Пълен достъп до курса: Не

За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.


Ключови практики за ефективна комуникация в Teams

В Microsoft Teams е важно да следвате няколко основни принципа за ефективна комуникация. Запазете общия канал (General) само за важни обявления и информация, касаеща целия екип. Когато очаквате отговор от конкретен човек, винаги го тагвайте със символа @, за да получи известие. Използвайте хаштагове в постовете си, за да можете по-късно лесно да филтрирате и намирате информация чрез търсенето.

Оптимизиране на постове и чатове

  • Когато пишете по-дълъг пост, използвайте менюто Format, за да добавите заглавие и да имате повече пространство за писане
  • Създайте отделни канали за споделяне на статии и информация, която ще използвате в бъдеще
  • Тагвайте потребители с @ когато се нуждаете от тяхната реакция
  • Можете да тагвате не само отделни хора, но и цели екипи или канали
  • За по-неформална комуникация, след тагване на потребител, използвайте Backspace за да оставите само първото име

Управление на известията

  • Заглушете чатове, които не са ви приоритетни, чрез опцията Mute от менюто More Options
  • За да възстановите известията, използвайте Unmute от същото меню
  • Използвайте стрелките за навигация назад и напред, за да се върнете към предишната си дейност след проверка на известие
  • Инсталирайте мобилното приложение на Teams или включете десктоп известията, за да не пропускате важна комуникация
  • В настройките имате възможност да регулирате детайлно кога и какви известия получавате