Допълнения към урока
Учебна програма Microsoft Teams
2. Модул 2: Разговори и комуникация.

Пълен достъп до курса: Не

За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.


Ключови аспекти на разговорите в Microsoft Teams

Microsoft Teams организира комуникацията чрез постове, подобно на Facebook. Разговорите се провеждат в канали, където всеки член на екипа може да публикува съобщения и да отговаря на съществуващи постове. Когато публикувате пост, той е видим за всички в екипа, като зеленото кръгче до името на потребителя показва, че той е онлайн и активен в приложението.

Как да създадете и форматирате съобщения

  1. Навигирайте до желания канал
  2. Натиснете бутона "New Conversation" в долната част на канала
  3. Напишете вашето съобщение
  4. Изпратете го с клавиша Enter или с бутона Send (иконата със самолетче)
  5. За да отговорите на съществуващ пост, натиснете бутона "Reply" под него

За форматиране на съобщения: 1. Натиснете бутона "Формат" под полето за съобщения 2. Използвайте различните опции за форматиране: - Удебеляване, накланяне, подчертаване на текст - Промяна на цвета и размера на текста - Създаване на списъци и номерация - Вмъкване на хиперлинкове - Добавяне на Code Snippet за програмен код

Полезни функции при комуникация

  • Mark as Important - маркира съобщението като важно, добавяйки червена линия отляво и думата "Important" в червено
  • Code Snippet - позволява вмъкване на програмен код с възможност за избор на език и цветова схема
  • @mention - тагване на потребител чрез символа @ и името му, което ще изпрати известие до този потребител и ще маркира съобщението с оранжева лента
  • See less - опция за смаляване на дълги съобщения, за да не заемат много място в разговора