Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Meet Now - част 2
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови функции за управление на Meet Now срещи в Microsoft Teams
В този урок се разглеждат важните функции за управление на незабавни срещи в Microsoft Teams. Научавате как да управлявате участниците в срещата, включително добавяне на гости, настройване на разрешения и използване на лобито за контрол на достъпа. Особено полезна е възможността да споделяте линк към срещата с външни участници, които не са част от вашата организация, като те ще бъдат добавени като гости след вашето одобрение.
Стъпка по стъпка управление на срещи в Teams
Управление на участници:
- Натиснете бутона "Show Participants" за преглед на всички участници
- За добавяне на важни участници използвайте "Request to Join"
- За добавяне на външни гости, споделете линк чрез "Share Invite" > "Copy Meeting Link"
Настройки на срещата:
- Отворете "More Actions" > "Manage Permissions" за достъп до настройките
- Конфигурирайте кой може да пропусне лобито
- Задайте кой може да презентира и да използва микрофон
- Включете/изключете автоматично записване и реакции
Работа с участници:
- Закачете важни участници най-отгоре
- Използвайте "Spotlight" за фокусиране върху определен участник
- Заглушете участници при нужда
- Премахнете участници или заключете срещата с "Lock Meeting"
Допълнителни функции:
- Използвайте "Breakout Rooms" за разделяне на участниците в отделни стаи
- Създавайте бележки чрез "Meeting Notes" (интеграция с OneNote)
- Включете "Live Captions" за субтитри на живо (работи само на английски и други поддържани езици)
Полезни команди и функции
Share Content
- Споделяне на екран, прозорец, презентация или бяла дъскаInclude Computer Sound
- Включва звука от компютъра при споделяне на съдържаниеCtrl + Shift + E
- Бърза клавишна комбинация за спиране на споделянетоLeave
- Напускане на срещата само от текущия потребителEnd Meeting
- Прекратяване на срещата за всички участници (достъпно само за създателя)Meeting Notes
- Създаване на структурирани бележки в OneNote, свързани със срещатаLive Captions
- Показване на субтитри в реално време чрез AI технология