Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Основи на програмирането със C#
1. Запознаване със C#, Visual Studio, Xamarin и Git
- 1. Въведение
- 2. Инсталиране на Xamarin Studio
- 3. Инсталиране на Visual Studio Express
- 4. Регистриране и настройка на GitHub акаунт
- 5. Създаване и настройка на Repository за примерите от първите модули
- 6. Инсталиране и настройка на git
- 7. Readme файлове и базова работа с git
- 8. Основен екран на Xamarin Studio
- 9. Създаване на hello aula
- 10. Качване на промените в GitHub
- 11. Допълнителен урок и разяснения за GitHub
2. Лексикална структура и типове данни
- 1. Използване на коментари
- 2. Използване на променливи от тип int и писане в команден ред
- 3. Основни оператори за целичислени типове
- 4. Променливи от тип string
- 5. Четене от команден ред
- 6. Основни операции със стрингове
- 7. Масиви
- 8. Двумерни масиви
- 9. Деклариране и използване на Enum
- 10. Файлова структура на Solution
3. Други типове променливи и логически операции
4. Използване на цикли
5. Обектно-ориентирано програмиране
6. Архитектура на конзолни приложение
- 1. Създаване и настройка на Repository за мини проект 0
- 2. Създаване на dll файлове
- 3. Основни принципи при създаване на архитектура на програма
- 4. Библиотека за основното меню
- 5. Библиотека за информация за програмата
- 6. Форматиране на конзолно приложение
- 7. Библиотека за първата формула
- 8. Форматиране на първата формула
7. Завършване и документиране на нашата програма - проект 1
8. Работа с файлове и файлова структура
9. Интегриране с Excel
- 1. Създаване на Repository
- 2. Създаване на архитектура на приложението
- 3. Добавяне на клас за данни
- 4. Добавяне на клас за експорт към Excel
- 5. Дефиниране на библиотеки на Excel
- 6. Създаване на инстанция
- 7. Създаване и запаметяване на файл
- 8. Създаване на Sheet
- 9. Запис на данни в създадения sheet
- 10. Форматиране
10. Интегриране с AutoCAD
Дефиниране на променливи в клас
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори