ВХОД
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Основи на програмирането със C#
Основи на програмирането със C#
1. Запознаване със C#, Visual Studio, Xamarin и Git
1. Въведение
2. Инсталиране на Xamarin Studio
3. Инсталиране на Visual Studio Express
4. Регистриране и настройка на GitHub акаунт
5. Създаване и настройка на Repository за примерите от първите модули
6. Инсталиране и настройка на git
7. Readme файлове и базова работа с git
8. Основен екран на Xamarin Studio
9. Създаване на hello aula
10. Качване на промените в GitHub
11. Допълнителен урок и разяснения за GitHub
2. Лексикална структура и типове данни
1. Използване на коментари
2. Използване на променливи от тип int и писане в команден ред
3. Основни оператори за целичислени типове
4. Променливи от тип string
5. Четене от команден ред
6. Основни операции със стрингове
7. Масиви
8. Двумерни масиви
9. Деклариране и използване на Enum
10. Файлова структура на Solution
3. Други типове променливи и логически операции
1. Променливи от тип Double
2. Форматиране с ТoString
3. Математически операции
4. Променливи от тип Bool
5. Примери с тип Bool
6. Условни оператори If
7. Примери с тип Bool - 2-ра част
8. Използване на условно присвояване
9. Използване на оператора Switch
10. Улавяне на грешки
4. Използване на цикли
1. Цикъл for
2. Примери с for
3. Примери за влагане на цикли
4. Цикъл while
5. Цикъл do ... while
6. Примери с do ... while
7. List
8. Примери с List
9. Цикъл foreach
5. Обектно-ориентирано програмиране
1. Въведение в методите
2. Използване на рефернции в методите
3. Използване на масиви за входно изходни данни в методите
4. Въведение в класове
5. Дефиниране на променливи в клас
6. Дефиниране на методи в клас
7. Дефиниране на property
8. Рекурсивни методи
6. Архитектура на конзолни приложение
1. Създаване и настройка на Repository за мини проект 0
2. Създаване на dll файлове
3. Основни принципи при създаване на архитектура на програма
4. Библиотека за основното меню
5. Библиотека за информация за програмата
6. Форматиране на конзолно приложение
7. Библиотека за първата формула
8. Форматиране на първата формула
7. Завършване и документиране на нашата програма - проект 1
1. Въвеждане на втора формула
2. Форматиране на втора формула
3. Въвеждане на трета формула
4. Помощ за всички команди
5. Задаване на идеи за следващи формули
6. Документиране на класове
7. Документиране на методи
8. Документиране на параметри на методи
9. Документиране на резултати от методи
8. Работа с файлове и файлова структура
1. Създаване и настройка на Repository за примерите
2. Запис на текстов файл
3. Четене на текстов файл
4. Пътища
5. Проверка на пътища и файлове
6. Създаване на директория
7. Изпълняване на файл
8. Въведение в XML и създаване на файл
9. Четене от XML файл
9. Интегриране с Excel
1. Създаване на Repository
2. Създаване на архитектура на приложението
3. Добавяне на клас за данни
4. Добавяне на клас за експорт към Excel
5. Дефиниране на библиотеки на Excel
6. Създаване на инстанция
7. Създаване и запаметяване на файл
8. Създаване на Sheet
9. Запис на данни в създадения sheet
10. Форматиране
10. Интегриране с AutoCAD
1. Въведение в ObjectARX
2. Добавяне на библиотеките от ObjectARX в C#
3. Добавяне на необходими класове и създаване на команда
4. Изчертаване на линия
5. Стартиране на командата в AutoCAD
6. Добавяне на списък за изчертаване
7. Тестване на списък за изчертаване
Променливи от тип Double
Курсове
Основи на програмирането със C#
Седмица 3 - Други типове променливи и логически операции
Your browser does not support video.
СТАРТИРАЙ КУРСА ДНЕС
Предишен
Следващ
Основи на програмирането със C#
Въвеждащ курс по програмиране, който ще ви въведе в лексикалната структура, типовете данни, оператори, контрол на потока, ООП, функции и пакетиране с езика C#!
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори
Elena
Как се използва функцията от текст/стринг/ към double?
1
Лилия Великова
Как се настройва какъв да е знака за десетична запетая?
3
Диана Шаркова
Защо не ми е активно полето Редактор на код след уроците?
2
Георги Крумов
Какво означава този резултат? Правя нещо, не получавам "грешка", но не разбирам какъв е смисълът на резултата - стойностите на "ä" и "b" написани една след друга!
4