В това видео споделяме полезни и практични съвети как да ограничите контактите си на живо, но все пак да работите в екип и да може да си вършите работата.
Целта ни не е да дискутираме за/против дистанционна работа и причините за това, а да покажем пратични и полезни технологии, които може да ползвате, за да си вършите работата ефективно, дори извън офиса.
Изрази като хоум офис (home office) или работа от вкъщи (work from home) стават все по-популярни. Нека да видим как се прави ефективно в това видео:
А тук има и пълен списък с препоръчани инструменти, които са споменати във видеото и могат да ви помогнат да организирате работата си дистанционно.
1. Видео срещи онлайн, вместо срещи на живо
Препоръката тук е да се ползва софтуер за видео конферентна връзка, които имат възможност да виждате събеседниците си и да споделяте екрана си, за да демонстрирате таблици, презентации или дори само дневния ред на срещата.
Прочети повече