Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Ребилдване на HP модела
Основни принципи при ребилдване на HP модела
В този урок се разглежда процесът на ребилдване (възстановяване) на High Poly модела, като акцентът е върху внимателното доизграждане на основните елементи и изглаждане на повърхностите. Ключовото е да се придържаме максимално към оригиналния сканиран обект, без да добавяме нова геометрия, която не съществува в оригинала, тъй като това би създало проблеми при последващото проектиране на текстурите в Ameta Shaper Pro.
Стъпки за ребилдване на модела
- Използвайте малка четка (около размер 10) за прецизна работа
- Работете с Clay четката за добавяне на материал (ляв бутон + влачене)
- Отнемайте материал с
Alt + влачене
- Изглаждайте повърхностите с
Shift + влачене
- Регулирайте интензитета на изглаждането според нуждите
- Настройте Smooth Brush Modifiers за по-добър контрол (минимум на смуутването = 1)
- Фокусирайте се върху запълване на дупки и изравняване на повърхности
- Избягвайте прекалено скулптиране и добавяне на несъществуваща геометрия
Полезни команди и настройки
Clay четка
- добавя материал при влачене с ляв бутонAlt + влачене
- отнема материал от повърхносттаShift + влачене
- изглажда (смуутва) повърхносттаCtrl + Z
- връща последната операцияДесен бутон
- бърз достъп до настройките на четкатаSmooth Brush Modifiers
- настройки за контрол на изглаждането
След завършване на ребилдването, моделът е готов за следващата стъпка - ретопологизиране към Low Poly версия с помощта на Zremesher.