Често срещани въпроси

Учебен център „АУЛА“ е мястото, където можете да получите качествено компютърно обучение по удобен начин – изцяло онлайн. Поради това бихме искали максимално да улесним ползването на сайта и да отговорим на най-често задаваните въпроси. Можете да прочетете повече информация тук, а за допълнителни въпроси, пишете ни по имейла maria@aula.bg.

РЕГИСТРАЦИЯ

Често срещани въпроси: Как да се регистрирам на сайта?

От главната страница на АУЛА само с две имена и актуален имейл адрес. Получавате лична регистрация и достъп до сайта веднага, като можете да отворите и да гледате всеки един от онлайн курсовете, за които има бутон „Пробен достъп“. С регистрацията си на сайта получавате право на 30 дни безплатен пробен достъп до курс по избор.

На имейла си получавате съобщение с паролата си за достъп до сайта, а също така и линк за директено вписване.

Често срещани въпроси: Как да се запиша за курс?

Може да се регистрирате за онлайн обучение, като въведете имейла си, името и телефон за обратна връзка от страницата за регистрация на самия курс. Съветваме ви да използвате имейл, който проверявате често, тъй като на имейла ще получавате и съобщения от нас с новини, съвети и друга полезна информация по време на обучението си.

Ако вече имате регистрация, можете да видите в профила си всеки един курс, да изберете синия бутон „Повече информация“, който ви препраща към страницата на курса. След това можете да изберете бутона „Вземи този курс“ и да попълните синята форма най-долу. На следващата стъпка можете да изберете метода на плащане и да получите необходимите данни за плащане.

Често срещани въпроси: Как да вляза в сайта, за да гледам урок?

Веднага след регистрацията ще получите имейл с потребителското ви име /имейла, с който сте се регистрирали/ и паролата за достъп. Може да влезете в профила си в сайта, като ги изпишете ръчно на началната страница в сайта. Трябва да изберете, че вече сте регистриран потребител в АУЛА. Имате и вариант за вписване чрез профила ви в някоя от социалните мрежи – Facebook, LinkedIn, Google+.

Другият вариант е да кликнете върху директната връзка в имейла, която автоматично ви логва в профила ви, откъдето може да стартирате урока, до който сте стигнали.

Често срещани въпроси: Плаща ли се регистрацията?

В АУЛА имате възможност да изпробвате безплатно курса преди да се запишете за пълното обучение. Всеки може да се регистрира напълно безплатно в сайта! С безплатната регистрация избираш кой курс искаш да изпробваш и ще получиш достъп до първите 20 урока от обучението.  Регистрацията е напълно безплатна и не дължиш нищо. Срокът на безплатната проба е 30 дни от деня на регистрация на сайта. Регистрацията не те задължава да продължиш към платеното обучение.

Независимо дали вземеш платено обучение или не, винаги ще имаш право на достъп до сайта. Можеш да подължаваш да ползваш регистрацията си, за да следиш форума и новините в АУЛА.

Често срещани въпроси: Мога ли да избера повече от един безплатен курс?

След като се регистрираш веднъж за изпробването на курса, в рамките на срока от 30 дни, можеш да смениш избрания курс. Това става като натиснеш върху бутона „Пробен достъп“ върху някое от активните обучения. В определения срок на достъп може да изпробваш повече от едно обучение. Но с отварянето на нов курс, затваряш достъпа си до предишния. Тоест, не можеш да гледаш пробно два или повече курса едновременно.

ПРОВЕЖДАНЕ НА УРОЦИТЕ

Често срещани въпроси: Как се провежда обучението?

Всеки курс се провежда изцяло онлайн на сайта aula.bg. Тоест, това, което ти трябва, за да се включиш, е компютър с Интернет достъп. Уроците са предварително заснети и монтирани, така че може да ги гледаш, когато на теб ти е удобно. Друго предимство на онлайн обучението е, че можеш да ги гледаш по няколко пъти, за да затвърдиш знанията си или за преговор.

Често срещани въпроси: Има ли срок за преминаването на курса?

Достъпът до уроците е 6 месеца. В това време можете да гледате неограничен брой пъти видео уроците. Няма фиксирани дни и часове за гледане. Сами разпределяте времето за учене.

Можете да се възползвате максимално – 24/7!

Често срещани въпроси: Как да задам въпросите си, когато имам трудност?

Когато имате въпрос, можете да опишете подробно въпроса си във форума под урок от съответния курс. Има възможност за прикачане на скрийншот за улеснение. Как се прави това? Повече информация ето тук.

Във форума се получават доста по-бързо отговори, информацията може да се сподели и с другите курсисти. А и така не се налага експертът да отговаря на подобни въпроси многократно. Винаги можете да преглеждате форума и да откривате много полезна информация.

Често срещани въпроси: Как да задам въпрос във форума?

Задаването на въпрос във форума става по следния начин:

  1. Задавате заглавие на въпроса. То трябва да започва с въпросителна фраза- как, защо, къде и т.н.
  2. Под заглавието описвате подробно проблема или въпроса си. Накрая натискате бутона „Изпрати“.

Често срещани въпроси: Как да прикача изображение във форума и да дам видео отговор?

Подготвили сме кратки видео записи, с които да ви обясним как да ползвате удобните и много полезни инструменти в АУЛА. Те са създадени с цел улеснение.

Как се прикача изображение: тук.

Как се дава видео отговор: тук.

Често срещани въпроси: От кога започва да тече достъпа ми до уроците?

От деня, в който се извърши плащането. В момента щом то бъде отчетено от система ни, получавате автоматичен достъп до курса. Всеки закупен курс се появява в секцията „Моите курсове“. А всички останали обучения са в „Препоръчани курсове“.

Често срещани въпроси: Мога ли да гледам  уроците в произволен ред?

Уроците се отключват последователно. Когато изгледате един урок, автоматично се отключва следващият. Ако има тест под урока, трябва да отговорите правилно, за да бъдете допуснати напред. Това е с цел да се избегне „препускането“ през уроците.

Щом сте закупили курс, това означава, че ще имате възможност да преминете през всички уроци за периода на достъп. Това, че виждате червени катинари не означава, че нямате достъп до уроците, а че те ще се отключват последователно, като стигнете до тях.

Често срещани въпроси: Как да изтегля допълнителните файлове към уроците?

Можете да изтеглите допълнителните файлове от раздела „Допълнения към урока“. В ляво на екрана над менюто с имената на уроците има качени файлове, които могат да се изтеглят. Пише „Свали“ и името на самия файл.

ПЛАЩАНЕ

Често срещани въпроси: Колко струва курсът?

Цените на курсовете са различни. Всяко обучение е с индивидуална програма и структура. Затова и цените варират. За да видите конкретната цена на избран курс, трябва да отидете върху името на курса. Най-долу в страницата се вижда синята форма за регистрация, в която е описана таксата за обучението.

Можете да направите запитване и на имейла maria@aula.bg за цената на обучението, което ви интересува.

Често срещани въпроси: Какви са начините на плащане?

Има няколко начина да заплатите таксата за курса. След като се регистрирате за избрания курс, на следващия прозорец ще видите изброени 5 удобни метода за плащане:

По банков път

Ако изберете този начин на плащане, на имейла си ще получите проформа фактура за плащане с описана банковата ни сметка и основанието на плащането. Ако имате онлайн банкиране може да платите и през него. Изключително важно е да посочите номера на проформата, защото това е основанието за плащане.

Можете да платите таксата в клона на всяка една банка.

На каса на EasyPay

При този избор на плащане ще получите 9-цифрен код, по който трябва да платите. Трябва да отидете в една от 200-те каси на EasyPay и посочите кода. Ако на касата не приемат кода, може да платите и по банков път в самата каса на EasyPay. Най-добре е да разпечатате имейла ни, в него е записан и кодът за плащането (а за всеки случай и банковите данни).

 С карта (дебитна/ кредитна чрез Борика АД)

При избор на плащане с карта, сайтът ни ви прехвърля към разплащателната система на Борика. В нея въвеждате данните от картата си и плащането се отчита веднага. При проблем с плащането, проверете валидността на картата си и дали има достатъчна наличност. Ако се изисква допълнителна 3Д сигурност трябва да се свържете с банката, към която е картата ви.

През ePay

За да платите през ePay, трябва да имате регистрация в сайта и да разполагате с наличност по сметката си там.

През PayPal

Можете да платите бързо и лесно. За разлика от другите методи на плащане, PayPal обработва плащанията в евро. Поради това, в сайта на PayPal може да видите таксата в EUR,
вместо в лева (по фиксиран курс 1.95583лв за 1 EUR).

НЕ се приемат плащания в брой в офиса ни. Затова най-добре не се разкарвайте напразно, а изберете някой от горепосочените методи за плащане.

Често срещани въпроси: Издава ли се фактура за плащането?

За всяко плащане се издава фактура. Ако ви трябва фактура на фирма, при регистрация трябва да попълните данните в полето за юридическо лице и ще ви изпратим фактурата на имейла.

Ако по някаква причина не получите фактурата си след извършеното плащане, можете да ни пишете на имейла maria@aula.bg и ще я получите.

ЗАВЪРШВАНЕ НА КУРСА

Често срещани въпроси: Издава ли се сертификат за приключено обучение?

Да, в края на обучението. Като изгледате и последния урок от курса, има червен бутон „Финал на курса“, който ви препраща към финалния онлайн тест. Той е подобен на въпросите, които сте решавали по време на самото обучение. Ако имате неизгледани уроци, бутонът няма да се появи.

След успешно решен финален тест, се издава удостоверение за завършено обучение. Удостоверението е по образец на МОН за квалификация по част от професията. Допълнително към него получавате европейско приложение по систмета EuroPass. Приложението е на английски език. Освен приложението получавате и копие на английски език на удостоверението.

Често срещани въпроси: Какво представлява финалният тест?

Той е съвкупност от междинните въпроси по време на самото обучение.

Важно е да изкарате финалния тест в рамките на периода на достъп до обучението, който имате. Сами преценявате кога се чувствате достатъчно подготвени за този изпит. Финалният изпит НЕ спира достъпа ви до уроците.

Често срещани въпроси: Има ли време за решаването на теста?

Тестът трябва да бъде решен в рамките на срока на достъп до уроците. Не се засича време за решаването на теста, така че не трябва да се притеснявате и да бързате. За да се счита за успешно решен, трябва да имате поне 80% успеваемост. Ако направите повече грешки, винаги може да започнете отначало.

Важно е да не просрочвате сесията, когато сте отворили изпита. Вие преценявате колко минути са ви необходими, но ако държите страницата отворена цял ден, накрая може да не се зачетат отговорите и да трябва да го направите наново.

Често срещани въпроси: Как се получават удостоверенията?

След като решите теста, трябва да попълните коректно данните си. Изключително важно е да ни дадете адреса си по акт на раждане и адреса си за доставка. Тоест, двата адреса може да се различават. Първият ще фигурира в документа, а вторият е мястото, на което желаете да получите пратката.

Документите ще ги изпратим по куриер за наша сметка на посочения от вас адрес. Работим с куриерската фирма Speedy и можете да посочите адрес на техен офис, ако предпочитате да е до поискване.

Удостоверенията се издават в началото на всяка седимца. Тоест, трябва да изчакате в зависимост от групата, в която сте разпределени. Щом документите ви са готови, ще получите известие от нас, че ги изпарщаме по куриер.

Често срещани въпроси: Защо трябва да предоставям личните си данни след решаването на теста?

Удостоверението, което издаваме е по образец на МОН и данните, които попълвате, като ЕГН и адрес по акт за раждане, са задължителни реквизити в удостоверението. Данните ви няма да бъдат предоставяни на трети лица. Нашият център е регистриран администратор на лични данни в Комисията за защита на личните данни под номер 268611.

ВСИЧКО ОСТАНАЛО

Често срещани въпроси: Защо не ми се зареждат видеата?

Причините може да са най-различни, но пробвайте следните неща:

Първо, използвайте Google Chrome за web browser (приложинят софтуер, с който влизате в Интернет). Проверете дали отваряте и други видеа в мрежата. Проблемът може да се дължи и на слаба Интернет връзка. В такъв случай трябва да се свържете с доставчика си. Ако сте с модем, пробвайте да рестартирате рутера.

Другият вариант е видеото да е кеширало посредата. Натиснете CTRL +F5 за презареждане.

Винаги можете да пробвате да стартирате урока и от алтернативния плеър в сайта. Под видеото има бутон „Алтернативен видео плеър“.

Често срещани въпроси: Урокът прекъсва в началните минути?

Пробвайта да оправите настройките в браузъра си. Най-вероятно проблемът е от там.

Стъпките са следните:

  1. Отваряте Internet Explorer;
  2. Отивате в най-дясно и от иконката за настройки избирате Internet Option;
  3. Отваря се нов прозорец и в него избирате раздела Security, като настройвате с плъзгача да е на Medium-high.

Често срещани въпроси: Как да тествам различните плеъри в сайта?

Може да тествате и различните плеъри, които са на сайта, за да проверим с кой работи най-добре. В края на това url „?vt=0″ от 0 до 4  има различни варианти.

Например: http://aula.bg/Excel-osnovni-nasoki-za-kursa-versii-na-excel?vt=2 – като тук сменяте цифрите и изпробвате различните варианти.

Често срещани въпроси: Как да сменя паролата си за сайта?

Може да смените паролата си от тук.

Другият вариант е да излезете от профила си и да натиснете върху бутона „Забравена парола“. На имейла ще получите инструкции как да смените паролата си.

Често срещани въпроси: Мога ли да изтегля видеата?

Уроците могат да се гледат само онлайн на сайта. Всички видеа са защитени с авторско право и не могат да се свалят.

Често срещани въпроси: Мога ли да гледам уроците от различни компютри?

Да, може да гледате уроците по всяко време и от няколко различни устройства, стига да имате Интернет достъп.

Често срещани въпроси: Връща ли се таксата за курса?

Ще върнем парите за курса на всеки, който прецени, че обучението НЕ е оправдало очакванията му. Можете да заявите връщане на сумата в рамките на 30 дни след заплащане на таксата само с уведомление на имейла ни.

2 мнения за “Често срещани въпроси

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *