Начин на създаване и основни параметри на Arnold светлини

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Въпроси и отговори

  • Защо фона излъчва светлина?

    Hristo Gyuzelev:

    Мислех че е от осветлението но, като изградих сцената без него, след рендера пак беше същия ефек. Ползвам стандартни материали в сцената

    Ивайло Искренов:

    Здравей, какви са материалите на бекграунда и на кубчето- мат или гланц? От скрийншота ми изглежда, че кубчето е гланцирано и това, което се вижда в долната му част е отражение на бекграунда, което ще е правилно, ако това се случва, но все пак може да пробваш да изключиш опцията да се вижда този обект в рефлекциите, като избереш с десен бутон върху бекграунда -> Object Properties и махнеш отметката на Visible to Reflection/Refraction.

    Hristo Gyuzelev:

    Благодаря, получи се !

    Йордан:

    Христо ,а как изградихте сцената?

    Hristo Gyuzelev:

    Аз е направих сцената от цилиндър, ползвах функцията Slice On, за да го разполовя. Направих го редактируема геометрия, след което го заоблих. Накрая му добавяш материал от материалния редактор. Само да вмъкна, колкото повече сегменти има геометрията, толкова по-плавен е прехода при заоблянето. Успех !

    Hristo Gyuzelev:

    Пропуснах да спомена, след превръщането на 3д обекта в редактируема геометрия селектирах и изтрих тавана и лицето на цилиндъра. По подразбиране обектите в MAX са кухи от вътре . Може да има и други начини...?

    Йордан:

    При мен отметката на Visible to Reflection/Refraction е закллючена и не мога да я махна,как да я изключа?

    Ивайло Искренов:

    Кликни на By Layerв това меню и ще стане By Object и тогава би трябвало да можеш да промениш съответният параметър.

  • Как да изключа тази функция да не ми се върти камерата по окръжност ,а да мога да я местя на разстояние?

    Йордан:

    Как да изключа тази функция да не ми се върти камерата по окръжност ,а да мога да я местя на разстояние ?

    Йордан:

    защо при мен свети толкова силно и чак ме заслепява?

    Ивайло Искренов:

    Здравей, в първият пример да не си активирал Affect pivot only, защото имаш две гизмота на обекта? Камерата е стандартен обект и можеж да я местиш на точно разтояние ... как така се върти в кръг? Във вторият пример - провери интензитета на светлината, експоужъра на камерата, и дали е установен exposure control в околната среда - за всички тези неща има обяснение в съответните уроци. Ако още не си стигнал до тях, гледай за момента и повтаряй стъпките в уроците - в края дори и да се наложи да се върнеш, ще си разбрал как работят основните параметри и ще имаш по-добра представа за това как работят нещата.