Рендериране на регион или селектиран обект

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
В това видео ще ви покажа, как можем да рендерираме регион или определен селектиран обект.
По подразбиране това, което виждаме като резултат в"render frame window" е всичко или цялият поглед, Което имаме в изгледа съответно на камерата.
Tова нещо може да го променим.
Nапример на регион, когато го активираме във "render frame window".
В "view port" се появява ето този регион, който всъщност определя, коя част да бъде рендерирана.
Този регион можем да коригираме и от двете места и от viewport-a или от render frame прозореца, когато определим големината и положението на региона, можем да стартираме рендер само на тази част.
Този прозорец може да бъде оразмеряван, докато този бутон "edit region" е активен.
След като стане неактивен този прозорец вече не можем да го променяме.
Съответно може отново да бъде активирана промяната му.
Или да бъде променен типа на това, което ще рендерираме.
Ще го сменя на "selected".
Имам селектиран чайника, на който ще сменя само материала.
И отново ще пуснем "render".
От тук можем да запазим това изображение.
Върху целият рендер можем да сменим само този обект, като във Фотошоп използваме това изображение.
И отделно можем да запазим това изображение от алфа канала, като съответна маска.
С която точно да заменим този обект.
Нека в следващото видео да видим, как работи "active shade" рендерирането.