Пълен достъп до курса: Не

За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.


Ключови аспекти на моделирането на подлакътници и експорт на текстури

В този урок се фокусираме върху добавянето на детайлни гънки по подлакътниците на 3D модела и последващия експорт на normal map текстури от Zbrush. Тези техники са ключови за постигане на реалистичен вид на меки повърхности като тапицерия и за правилното прехвърляне на детайлите от високополигонен към нискополигонен модел.

Стъпки за добавяне на гънки и експорт на текстури

  1. Започнете с моделиране на детайлни гънки по подлакътниците, използвайки инструментите за скулптиране в Zbrush

  2. Уверете се, че геометрията е с достатъчна плътност, за да поддържа фините детайли на гънките

  3. След завършване на скулптирането, подгответе модела за експорт на normal map текстури

  4. Експортирайте normal map текстурите от Zbrush, които ще пренесат детайлите от високополигонния модел към нискополигонния

Полезни команди и функции

  • Normal Map Export - функция в Zbrush за създаване на текстури, които симулират детайли без допълнителна геометрия

  • Subdivision Levels - контролира нивото на детайлност при скулптиране в Zbrush

  • Displacement Map - алтернативен тип текстура, която може да се експортира заедно с normal map за по-голяма детайлност