Техники за бързо експортиране с Asset Export (Упражнение)

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Тест за преминаване към следващия урок

 
За да добавим няколко обекта като общ asset за експортиране, задържаме клавиш...
Alt
Ctrl
Shift

Въпроси и отговори

  • А може ли отзив?

    Peter:

    Много добре структурирана програма и отлично представяне на лекторката! Това, което ми липсва - един урок с реализиране на малък цялостен проект с коментиране на отделните етапи.

    Венета Желева:

    Благодаря Ви за споделеното мнение. Отзиви и идеи винаги са добре дошли.

    Rumen Gotsev:

    Може ли да дам конкретни примери от действителността? Ще ги структурирам по точки за по-голяма яснота и последователност.

    1. Проект според неговата сложност на изпълнение: плакат - структура на плаката, визитка - структура на визитката, бланка за писмо или фирмена кореспонденция - структура на бланката за писмо - използване на определено семейство шрифтове, начин на оформление и подреждане. Плакатът, визитката и бланката за писмо се наричат дизайнерско решение за композиция - може да се използва при композицията определени цветове - от 2 до 3 цвята - това е допустимо. Не се позволява повече цветове при изграждане на лого. при изграждане на плакат е възможно да има малко или повече цветове в зависимост от зададената тема.
    2. До колкото съм наясно - всеки проект започва с цел и план както и описание на самия проект. Проектите на самите клиенти се наричат брифове - описание на проекта, задаване на основна тема на проекта, софтуера, с който ще се работи графичното оформление на проекта като различни размери възможно е да има комбинация от Photoshop, Illustrator и InDesign.
    3. Проектът за плакати може да бъде зададен с р азлични теми като: Спрете дрогата, Спаси живот, Дари кръв - спаси живот, За един по-добър свят, Пази детето, За нашите деца. България - това е моят дом и други. Преди всичко трябва да се запознаем с писането на рекламни текстове, да насочим проектите към определени целеви групи, като деца в риск, самотни майки, запазване на традиционното семейство.
    4. Писането на рекламни текстове (за краткост се нарича копирайтинг) за всеки проект е от много важно значение при изпълнението на един проект - особено при изграждането на плакатите.

    Надявам се да съм бил полезен