Допълнения към урока
Учебна програма Google Workspace
2. Gmail. Имейл настройки и филтри.

Най-често използвани настройки на пощенската кутия

Пълен достъп до курса: Не

За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.


Ключови настройки на Gmail за ефективна комуникация

В Gmail можете да персонализирате няколко важни настройки, които ще подобрят вашата комуникация. Основните настройки включват форматиране на текста по подразбиране, създаване на професионален подпис и настройване на автоматичен отговор при отсъствие. Всички тези опции се намират в менюто "See all settings", достъпно чрез иконата със зъбно колело в горния десен ъгъл на вашата поща.

Как да настроите Gmail според вашите нужди

  1. Форматиране на текста по подразбиране

    • Отворете Gmail и кликнете върху иконата със зъбно колело
    • Изберете "See all settings" (или "All settings")
    • В раздел "General" намерете опцията "Default text style"
    • Изберете предпочитан шрифт (безсерифен, серифен или конкретен като Verdana)
    • Задайте размер на текста (Small, Normal, Large, Huge)
    • При желание променете цвета на текста
    • Прегледайте как ще изглежда текстът в примерния блок отдолу
  2. Създаване на професионален подпис

    • В същия раздел "General" намерете секцията "Signature"
    • Кликнете "Create new"
    • Дайте име на подписа и натиснете "Create"
    • Форматирайте подписа според нуждите си (шрифт, размер, удебеляване, линкове)
    • Можете да добавите изображение или да промените подравняването
    • Изберете кога да се показва подписът:
      • За нови имейли
      • За отговори и препращания
  3. Настройване на автоматичен отговор

    • Намерете секцията "Vacation responder" в настройките
    • Включете с "Vacation responder on"
    • Въведете тема и текст на автоматичния отговор
    • Задайте начална и (по желание) крайна дата
    • Изберете дали отговорът да се изпраща на всички или само на контакти/колеги
    • Натиснете "Save Changes" в долната част на страницата

Полезни опции и функции

  • Default text style - Определя как ще изглежда текстът във всички нови писма
  • Create new signature - Създава нов професионален подпис с форматиране
  • Vacation responder - Автоматично уведомява хората, че сте извън офиса
  • Save Changes - Задължителна стъпка за запазване на всички направени настройки

Не забравяйте, че всички промени в настройките изискват натискане на бутона "Save Changes", за да бъдат приложени успешно.